• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • Cachy

Ser absolut ett svagt streck där ????

Ta ett nytt med morgonunrin imorgon så borde det vara starkare! Gud va kul!

sofiathereseh skrev 2019-06-18 16:51:03 följande:

Supersuper svagt början till ett streck? Vad tror ni? BIM imorgon!

• babytjejen

Ingen mens o inget plus...så jävla surt, kan kan inte mensen bara komma så vi kan börja om igen...

Jag som har klimakterieskräck oxå...detta släcker ju inte den precis :(

• Fendi1987

Det är ju ett plus trots att det är ett svagt sådant! Ta ett nytt med morgonurin :D grattis!
  • Fendi1987
    babytjejen skrev 2019-06-18 18:10:13 följande:

Ingen mens o inget plus...så jävla surt, kan kan inte mensen bara komma så vi kan börja om igen...

Jag som har klimakterieskräck oxå...detta släcker ju inte den precis :(

Hittar inte dig i listan! När har du BIM? Så trist att du får varken plus eller mens.. den väntan är olidlig.. håller tummarna för att du är låghormonare och att plusset visar sig snart!
  • babytjejen
    Fendi1987 skrev 2019-06-18 19:38:25 följande:

Hittar inte dig i listan! När har du BIM? Så trist att du får varken plus eller mens.. den väntan är olidlig.. håller tummarna för att du är låghormonare och att plusset visar sig snart!

Har varit en konstig månad med utslag på ältest flera gånger men bim borde vara idag efter den sista älutslaget..tog gravtest idag som är tokblankt så vill bara att mensen ska komma nu...

Tempen har oxå varit upp o ner så den visar inte direkt när äl var heller...
  • sofiathereseh
    Fendi1987 skrev 2019-06-18 19:34:37 följande:

Det är ju ett plus trots att det är ett svagt sådant! Ta ett nytt med morgonurin :D grattis!

Tog ett i morse , cb digital, det var plus :D
  • Sofiiakarin
    sofiathereseh skrev 2019-06-19 05:47:02 följande:

Tog ett i morse , cb digital, det var plus :D

OH grattis!!!
  • Babycakes79

Har kissat två gånger i natt så kisset var inte så koncentrerat nu på morgonen men ett svagt plus blev det i alla fall :) Syns bättre i verkligheten. Imorgon blir det ett veckoindikator test tillsammans med sambon.

• Babycakes79

Grattis!!! Jag plussade nu på morgonen :)
  • Theresia92

Jag har hållt mig ifrån den här tråden några veckor nu för att jag inte vill spekulera och inbilla mig massa symtom som jag gjort varje månad sen i januari. Men idag är jag på BIM -3 och tog det här testet precis. Det där är väl inget spökstreck? :O

Svar på tråden BIM Juni