• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • emlo86

Någon som haft kraftig mensvärk dagarna innan BIM och ändå visat sig vara gravid?

• Monkan93
    Sofiiakarin skrev 2019-06-17 11:57:05 följande:

Men! Har sådana flytningar som är vattniga så in i! Igår var trosan ganska blöt? O liksom vita flytningar... Brukar vara torr torr torr innan mens. Är det någon som är bra på att tyda flytningar?

Det var mitt första gravsymtom när jag var gravid :D kändes som man "mensade på sig" rent ut sagt, det bara rann! Vita vattniga flytningar.

Lycka till! 
  • Sofiiakarin
    Monkan93 skrev 2019-06-17 15:39:14 följande:

Det var mitt första gravsymtom när jag var gravid :D kändes som man "mensade på sig" rent ut sagt, det bara rann! Vita vattniga flytningar.

Lycka till! 

Men oj! Jaaa... Jag har flytningar. Och nu när jag tittade var de lite vita klumpar i också. Brukar vara helt torr innan mens!!!! Tänk om jag ändå är gravid???
  • Sofiiakarin
    emlo86 skrev 2019-06-17 15:11:26 följande:

Någon som haft kraftig mensvärk dagarna innan BIM och ändå visat sig vara gravid?

Min första graviditet var så.... Trodde mensen skulle komma när som. Kom aldrig. Nu är han 14 månader och jag har samma symtom igen bara lite tidigare nu än förra gången! :) hoppas du är gravid! Hur har du det med flytningar?
  • Babycakes79

Ok tjejer, pust! Under eftermiddagen kom någonting över mig, en stark känsla av att jag är gravid. Har inte BIM först tidigast midsommarafton men när jag kom hem sp kunde jag inte låta bli. Testade med testlagrets sticka och en cb sticka (den som visar plus). Cb stickan var negativ men testlagrets sticka visade jättesvagt två streck. Intalar mig själv att det var ett spökstreck. Är ju ingen morgonurin så rent krasst borde väl strecket vara lite starkare imorgon om det inte var ett spökstreck?

Nervöst nu...

• Myrkrypet

[quote=79696784][quote-nick]hoppfull26 skrev 2019-06-17 14:08:01 följande:[/quote-nick]Kunde givetvis inte hålla mig från att testa idag (BIM -4 eller 5). Såklart negativt, meeen det är inte försent förrän mensen kommer. Håller tummarna för er där ute :)[/

Hoppet finns så länge inte mensen är kommen! Jag hejar på för ett plus!!!

• Sofiiakarin
    Babycakes79 skrev 2019-06-17 16:07:51 följande:

Ok tjejer, pust! Under eftermiddagen kom någonting över mig, en stark känsla av att jag är gravid. Har inte BIM först tidigast midsommarafton men när jag kom hem sp kunde jag inte låta bli. Testade med testlagrets sticka och en cb sticka (den som visar plus). Cb stickan var negativ men testlagrets sticka visade jättesvagt två streck. Intalar mig själv att det var ett spökstreck. Är ju ingen morgonurin så rent krasst borde väl strecket vara lite starkare imorgon om det inte var ett spökstreck?

Nervöst nu...

Kan du inte bifoga bild?! :)
  • Pikai
    Babycakes79 skrev 2019-06-17 16:07:51 följande:

Nervöst nu...

Åh vad spännande! Håller tummarna! Håll oss uppdaterade! :)
  • Pikai
    Zzaara skrev 2019-06-13 11:28:15 följande:

Hej tjejer jag behöver tips och råd ifrån er. 

det är nämligen så att jag fyller 30 år idag och ska ha min fest på lördag 15 juni. som ni förstår så försöker vi med barn och jag är beräknad mens på tidag den 18 juni. 

jag vill så klart veta innan festen eftersom om jag inte dricker så kommer alla att förstå.

Hur ska jag göra??  

Hur har det gått för dig? Var festen lyckad?
  • emlo86
    Sofiiakarin skrev 2019-06-17 16:01:42 följande:

Min första graviditet var så.... Trodde mensen skulle komma när som. Kom aldrig. Nu är han 14 månader och jag har samma symtom igen bara lite tidigare nu än förra gången! :) hoppas du är gravid! Hur har du det med flytningar?

Så otåligt att vänta och denna värk gör ju att man misstänker att mensen är på väg. Har två sedan tidigare och funderar på om det ?eventuellt? skulle göra att det känns mer tidigt? Rätt mkt flytningar men kommer just nu inte ihåg hur jag brukar ha det
Svar på tråden BIM Juni