BIM Juni
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Bim+2 idag, negativt grav-test igår och idag kom mensen :( symptomen jag brukar ha på mens var helt annorlunda denna månaden så det kändes som det kunde vara nått. Nu kan man iaf släppa all nervositet och blicka framåt och hoppas det går bättre då :) Grattis till er som pussat! Jag hoppar över till juli-tråden
Alltså har en sån känsla. Att jag är gravid. Sen kommer de en realist i mig som bara Neeejjjj du inbillar dig. Men ilar ju i magen varje dag nu. Inte hela tiden. O innan när jag gjorde nummer 2 och tog i (haha asså sorry för info) så gjorde de lixom lite ont i "tjejmagen" som jag säger.... Test känns för tidigt bim -6. Vad säger ni? Jag har ju en son på 14 månade. Så vet ju hur de är o vara gravid. Men de minnet är lixom som bortblåst.
Ordentlig molvärk idag på cykeldag 14, vilket brukar betyda äl för mig. Testar inte med några stickor, gjorde inte det vid min förra graviditet heller för att försöka hålla pressen nere. Fick till det ikväll iaf, så nu får vi hålla tummarna helt enkelt. :) Bim 28/6.
BIM idag och ingen mens. Får verkligen bita mig i tungan för att inte testa då jag har lovat mig själv att inte testa innan jag har lämnat blodprovet imorgon. Sambon väntar med spänning på resultatet. Igår var jag dock stensäker på att mensen kom, kändes som att den rann ner men icke då. Har inga typiska innan-mens-symptom heller, vilket jag inte hade när jag blev gravid för nån månad sen. Usch, de här sista timmarna känns så jobbiga, varför plågar man sig själv på det här sättet? Haha
Hur gick det för dig idag????? *håller tummarna*
Då är vi ju ungefär lika långt från bim. Jag är på - 6 eller - 7. Tvivlar hela tiden på min känsla, vilket jag gjorde förra gången med. Men folk har sagt till mig flera gånger att "bara för att det gick lätt första gången finns det inga garantier för att det gör det andra gången". Så är väl lite hjärntvättad av det. Känner lite att varför skulle jag ha sån tur? Säkert bara kraftig pms.
Min kropp beter sig precis som jag ska få mens..
Är på dag 20 i min cykel och ska ha mens om 7 dagar, på midsommarafton.
Magen kurrar och låter, är svullen och jag känner mig trött hela tiden..
Min kropp beter sig super konstigt!
Är helt inställd på att mensen kommer tidigare, då den gjorde det förra månaden, men jag fick ju positivt på ÄL test för 6 dagar sedan.. man blir knäpp alltså!!
Min kropp beter sig precis som jag ska få mens..
Är på dag 20 i min cykel och ska ha mens om 7 dagar, på midsommarafton.
Magen kurrar och låter, är svullen och jag känner mig trött hela tiden..
Min kropp beter sig super konstigt!
Är helt inställd på att mensen kommer tidigare, då den gjorde det förra månaden, men jag fick ju positivt på ÄL test för 6 dagar sedan.. man blir knäpp alltså!!
Tänker också att de är kraftig pms! Haha blir koko!
Jag blir galen..Jag känner inte någonting. BIM är på midsommarafton.. lyckas vi inte denna gången hellee har vi sedan försökt i ett år :( varför går det inte?? Allmänt deppig idag så mensen lär väl komma:(