BIM Juni
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Vaknade imorse, rumlade ut i badrummet trött som få, hade bestämt mig igår för stt testa trots BIM på midsommarafton då jag kissar i behållaren och ner med stickan. Lägger stickan på vasken o väntar. Tänker ändå hela tiden att det är konstigt att de ändrat på sina stickor, använder babyplantorna billiga stickor men får ändå inte ihop vad som är fel utan jag städar undan behållaren och fixar lite, när jag sista ska slänga förpackningen till stickan så ser jag vad som är fel! Det är inte ett gravtest, det är ett äl-test! Jag blev bara så trött på mig själv och undrar hur trött man får lov att vara egentligen. Bra start på veckan :)
Vaknade imorse, rumlade ut i badrummet trött som få, hade bestämt mig igår för stt testa trots BIM på midsommarafton då jag kissar i behållaren och ner med stickan. Lägger stickan på vasken o väntar. Tänker ändå hela tiden att det är konstigt att de ändrat på sina stickor, använder babyplantorna billiga stickor men får ändå inte ihop vad som är fel utan jag städar undan behållaren och fixar lite, när jag sista ska slänga förpackningen till stickan så ser jag vad som är fel! Det är inte ett gravtest, det är ett äl-test! Jag blev bara så trött på mig själv och undrar hur trött man får lov att vara egentligen. Bra start på veckan :)
jag har samma som er, BIM på midsommar men en cykel som skuttar mellan 25-28 dagar så man vet aldrig riktigt när den infinner sig. ÄL8/6 men har tyvärr redan ganska mycket bruna spottings vilket jag brukar få innan mens så håller inte hoppet så högt :(
Nu har jag fått värk som liknar mer mensvärk
Mer inställd på mensen denna vecka... Men men! Det är bara o ta nya tag i juli :)
Men! Har sådana flytningar som är vattniga så in i! Igår var trosan ganska blöt? O liksom vita flytningar... Brukar vara torr torr torr innan mens. Är det någon som är bra på att tyda flytningar?
Haha, nog lätt hänt. Vad gav det för utslag då? Ibland kan ju även ÄL test visa positivt vid graviditet. Har också BIM på midsommarafton men känner redan nu att mensen är på gång, sedvanliga pms symptom.
Låt detta bli den bästa midsommarafton någonsin <3
Har också en cykel på 25-28 dagar. Idag har jag också vanliga pms symptom, lite nedslående men var ganska inställd på det då vi inte riktigt fick till det runt ÄL..
Kunde givetvis inte hålla mig från att testa idag (BIM -4 eller 5). Såklart negativt, meeen det är inte försent förrän mensen kommer. Håller tummarna för er där ute :)