• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • Babycakes79
    Sofiiakarin skrev 2019-06-17 16:21:31 följande:

Kan du inte bifoga bild?! :)

Jag försökte men det syns inte, jag hoppas jag får med det på bild imorgon. Kan ju dock ha varit ett spökstreck.

Men jag håller tummarna.

Hur går det för er, när tänker ni testa?
  • Sofiiakarin
    Babycakes79 skrev 2019-06-17 17:25:08 följande:

Jag försökte men det syns inte, jag hoppas jag får med det på bild imorgon. Kan ju dock ha varit ett spökstreck.

Men jag håller tummarna.

Hur går det för er, när tänker ni testa?

Funderar på o testa på torsdag om inte mensen kommit! :) hålla tummarna för dig imorgon!
  • Sofiiakarin
    emlo86 skrev 2019-06-17 17:11:00 följande:

Så otåligt att vänta och denna värk gör ju att man misstänker att mensen är på väg. Har två sedan tidigare och funderar på om det ?eventuellt? skulle göra att det känns mer tidigt? Rätt mkt flytningar men kommer just nu inte ihåg hur jag brukar ha det

Tänker också så. O med tanke på att de bara är 14 månader sen jag var gravid :)
  • Laloppan

Tog ett rfsu testa tidigt nyss. Hade hållt mig i fyra timmar. Testet var negativt, är på bim-3. Lutar helt enkelt åt en kraftigt pms denna månad.

Får hoppas på plus nästa månad och njuta av en härlig semester istället, så jag deppar inte. Var ju första försöket trots allt!

• Sofiiakarin
    Laloppan skrev 2019-06-17 19:13:35 följande:

Tog ett rfsu testa tidigt nyss. Hade hållt mig i fyra timmar. Testet var negativt, är på bim-3. Lutar helt enkelt åt en kraftigt pms denna månad.

Får hoppas på plus nästa månad och njuta av en härlig semester istället, så jag deppar inte. Var ju första försöket trots allt!

Med morgonurin? :)
  • Laloppan
    Sofiiakarin skrev 2019-06-17 19:21:14 följande:

Med morgonurin? :)

Nej, nu på kvällen. Men enligt bruksanvisningen kunde man testa närsomhelst under dagen, sålänge man inte kissat under två timmar. Tänker att jag ändå hållt mig 4 timmar, och inte druckit något på 7. Dessutom 3 dagar innan mens, testet skall kunna ge resultat redan 6 dagar innan. Så känns ganska säkert att testet stämmer.
  • Sofiiakarin
    Laloppan skrev 2019-06-17 19:36:59 följande:

Nej, nu på kvällen. Men enligt bruksanvisningen kunde man testa närsomhelst under dagen, sålänge man inte kissat under två timmar. Tänker att jag ändå hållt mig 4 timmar, och inte druckit något på 7. Dessutom 3 dagar innan mens, testet skall kunna ge resultat redan 6 dagar innan. Så känns ganska säkert att testet stämmer.

Jaaa. Förstår dig. Men man vet aldrig. Vissa är ju låghormonare? O plussar inte förens efter bim. Förstår att du ger upp lite just denna månaden. Får se om din mens dyker upp! :)
  • emlo86

Å där kom strecket väldigt väldigt fort. Testat negativt fram till torsdag förra veckan.

• emlo86

Å där kom strecket väldigt väldigt fort. Testat negativt fram till torsdag förra veckan.

• Sofiiakarin
    emlo86 skrev 2019-06-17 19:46:40 följande:

Men åh! Är det clearblue tidigt test??? :D
Svar på tråden BIM Juni