BIM Juni
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Kan du inte bifoga bild?! :)
Jag försökte men det syns inte, jag hoppas jag får med det på bild imorgon. Kan ju dock ha varit ett spökstreck.
Men jag håller tummarna.
Hur går det för er, när tänker ni testa?
Så otåligt att vänta och denna värk gör ju att man misstänker att mensen är på väg. Har två sedan tidigare och funderar på om det ?eventuellt? skulle göra att det känns mer tidigt? Rätt mkt flytningar men kommer just nu inte ihåg hur jag brukar ha det
Tog ett rfsu testa tidigt nyss. Hade hållt mig i fyra timmar. Testet var negativt, är på bim-3. Lutar helt enkelt åt en kraftigt pms denna månad.
Får hoppas på plus nästa månad och njuta av en härlig semester istället, så jag deppar inte. Var ju första försöket trots allt!
Tog ett rfsu testa tidigt nyss. Hade hållt mig i fyra timmar. Testet var negativt, är på bim-3. Lutar helt enkelt åt en kraftigt pms denna månad.
Får hoppas på plus nästa månad och njuta av en härlig semester istället, så jag deppar inte. Var ju första försöket trots allt!
Med morgonurin? :)
Nej, nu på kvällen. Men enligt bruksanvisningen kunde man testa närsomhelst under dagen, sålänge man inte kissat under två timmar. Tänker att jag ändå hållt mig 4 timmar, och inte druckit något på 7. Dessutom 3 dagar innan mens, testet skall kunna ge resultat redan 6 dagar innan. Så känns ganska säkert att testet stämmer.
Å där kom strecket väldigt väldigt fort. Testat negativt fram till torsdag förra veckan.
Å där kom strecket väldigt väldigt fort. Testat negativt fram till torsdag förra veckan.