• Saaraa90

BIM Juni

Hej! Precis hittat hit :) Jag och sambon har bestämt oss för att försöka på riktigt! Jag slutade med p-piller i april 2018 och det dröjde ca ett halvår innan min mens kom tillbaka och var relativt regelbunden. Vi har haft oskyddat sex sen i oktober och har väl sen i april i år försökt extra runt ÄL. Inget än tyvärr! Är på ÄL+4, BIM är 11/6. Så går och hoppas massor, men vill inte stressa upp mig för mycket. Skönt att läsa era historier! :)

BIM- Lista

1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma 

2/6 Maya 889 

3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci 

4/6 Evi82, Mandistoss

5/6 Kaffeeliten

7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess

8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Pikai, Lyra78, löken370

9/6 Pixpoxy, Nymphadora, sockan

10/6 Nervösanonym 

11/6 Irene122, efterfest, Saaraa90

12/6 CaRH, LBP91

16/6 MaryCherry, Enniie 

18/6 Hoppfull26, Sobioor, Pusstuss, Monkan93 

20/6 ViktoriaBerggren 

21/6 Halindizor, Fendi1987

22/6 Theresia92, Babycakes79, Tjofsan01

23/6 Mathilda999 , Luktärtan

• Saaraa90

Jag har haft rosa flytningar idag och det droppade blod när jag var på toa. Är på ÄL+4, något ni varit med om? Har för mig att jag hade nått liknande förra månaden men tänkte inte så mycket på det då. Känt mig nedstämd och trött idag, börjar få typiska pms-besvär ???? BIM om 8 dagar.

• Saaraa90

BIM idag men ingen mens än! Har haft lätt molande värk i äggstockarna/nedre delen av magen under dagen och jag har trott att mensen dykt upp flera gånger men inget rött när jag varit på toa. I vanliga fall när jag har mensvärk får jag väldigt ont i magen och kan nästan inte stå utan att svimma av smärtan. Värken kommer samma dag som mensen och går över efter ett par timmar. Så denna värk är mycket mildare och har hållt i sig sen jag vaknade imorse. Ett tecken kanske? Har kissat oftare än vanligt senaste dagarna, brösten är sjukt ömma sen en vecka och jag är väldigt trött. Vad tror ni? :) Ska testa mig imorgon om inte mensen dyker upp tills dess hade jag tänkt. Svårt att inte bli förväntansfull men vill inte hoppas på för mycket!

• Saaraa90

Bim+2 idag, negativt grav-test igår och idag kom mensen :( symptomen jag brukar ha på mens var helt annorlunda denna månaden så det kändes som det kunde vara nått. Nu kan man iaf släppa all nervositet och blicka framåt och hoppas det går bättre då :) Grattis till er som pussat! Jag hoppar över till juli-tråden

Svar på tråden BIM Juni