• Pikai

BIM Juni

Hoppar in här! Tredje försöket, andra barnet. Förra gången blev jag gravid trots säkra perioder så trodde det skulle gå på direkten den här gången också men tydligen inte...

BIM lista

1/6 Babycakes79, elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma

2/6 Maya 889

3/6 Hallonsaft24, Cheneyney

4/6 Grossess, Lyra78

5/6 Evi82

7/6 Espressom, Smlan, Lunne

8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Pikai

9/6 Pixpoxy

10/6 Nervösanonym

11/6 Irene122

12/6 CaRH

16/6 MaryCherry, Enniie

18/6 Hoppfull26, Sobioor, Pusstuss, Monkan93

20/6 ViktoriaBerggren

21/6 Halindizor

22/6 Theresia92

23/6 Mathilda999

• Pikai

GRATTIS alla som plussat!!

Min ÄL uteblev förra cykeln (som blev en superkort cykel) och kom istället idag så jag flyttar fram min BIM.

Håller tummarna för alla!

BIM- Lista

1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma

2/6 Maya 889

3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci

4/6 Evi82

5/6 Kaffeeliten

7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess

8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Lyra78, löken370

9/6 Pixpoxy, Nymphadora, sockan

10/6 Nervösanonym

11/6 Irene122, efterfest, Saaraa90

12/6 CaRH, LBP91

14/6 Butembobaby

15/6 Lillamiia

16/6 MaryCherry, Enniie Sobioor

17/6 ViktoriaBerggren

18/6 Pusstuss, Monkan93

19/6 SofiaKarin90

20/6 Hoppfull26

21/6 Halindizor, Fendi1987

22/6 Theresia92, Babycakes79, Tjofsan01, FruEA

23/6 Mathilda999 , Luktärtan, Cachy

28/6 Mandistoss, Pikai

• Pikai
    Babycakes79 skrev 2019-06-17 16:07:51 följande:

Ok tjejer, pust! Under eftermiddagen kom någonting över mig, en stark känsla av att jag är gravid. Har inte BIM först tidigast midsommarafton men när jag kom hem sp kunde jag inte låta bli. Testade med testlagrets sticka och en cb sticka (den som visar plus). Cb stickan var negativ men testlagrets sticka visade jättesvagt två streck. Intalar mig själv att det var ett spökstreck. Är ju ingen morgonurin så rent krasst borde väl strecket vara lite starkare imorgon om det inte var ett spökstreck?

Nervöst nu...

Åh vad spännande! Håller tummarna! Håll oss uppdaterade! :)
  • Pikai
    Zzaara skrev 2019-06-13 11:28:15 följande:

Hej tjejer jag behöver tips och råd ifrån er. 

det är nämligen så att jag fyller 30 år idag och ska ha min fest på lördag 15 juni. som ni förstår så försöker vi med barn och jag är beräknad mens på tidag den 18 juni. 

jag vill så klart veta innan festen eftersom om jag inte dricker så kommer alla att förstå.

Hur ska jag göra??  

Hur har det gått för dig? Var festen lyckad?
  • Pikai
    Sofiiakarin skrev 2019-06-18 11:09:07 följande:

Alltså denna molvärk.... Jag har inget minne av att jag haft molvärk flera dagar hela dagarna innan mens? Börjar misstänka stark att de är ngt nu. O 5 minuter så tänker jag bara neeeeej men du inbillar dig. Det är mensen som är på ingång! Bim imorgon eller torsdag. Vad tror ni? Vill gärna höra era tankar kring denna molvärk!!! :D

Molvärk var mitt första symptom med första barnet. Var helt övertygad om att jag skulle få mens närsomhelst. Så håller tummarna för dig!
  • Pikai
    Babycakes79 skrev 2019-06-19 07:18:14 följande:

Har kissat två gånger i natt så kisset var inte så koncentrerat nu på morgonen men ett svagt plus blev det i alla fall :) Syns bättre i verkligheten. Imorgon blir det ett veckoindikator test tillsammans med sambon.

GRATTIS!!!
  • Pikai

Så himla kul att så många plussat de senaste dagarna! Hur känner ni som har BIM om ca en vecka? Har ni några symptom?

Jag har BIM 28/6 och har haft lite småstick och molvärk i magen. Idag har jag haft rätt mycket ?mensvärk? på kvällen. Så inbillar mig såklart att ägget fäster osv. Känner dock noll i brösten och inget illamående eller yrsel eller liknande. Hur kan tiden gå så fruktansvärt sakta mellan ÄL och BIM?

Ska försöka vänta med att testa till på onsdag (BIM-2) men tippar på att jag bara kommer härda ut till på måndag...

• Pikai
    Snuffles skrev 2019-06-22 22:06:56 följande:

Hur går det för er? ÄL+11 och BIM-4 imorgon. Vill bara hoppa över dagarna till BIM nu. Vågar inte testa riktigt ännu. Har aldrig haft klassiska symptom som ont i brösten, vita flytningar och illamående såhär tidigt i någon graviditet utan jag har fått vänta på utebliven mens. Däremot har jag andra symptom av och till men det går ju förklaras bort till att vara något annat. Jag vet ingen mening spekulera men det gör man ju ändå. Ni som fortfarande inväntar BIM hur känner ni er?

När tänkte du testa? Jag är på BIM-5 i morgon och tänkte hålla ut till på onsdag (får se hur det går). Min förra graviditet var inte lika planerad så jag överanalyserade inte alla symptom som jag gör nu. Det jag kommer ihåg var att jag hade som mensvärk och tänkte att mensen skulle komma närsomhelst. Vilket den inte gjorde :)

Jag tycker jag har haft mycket molvärk den här månaden (vilket jag förvisso tyckt de senaste månaderna när jag inte varit gravid också). Så det är ju bara att vänta...

Vad har du för andra symptom av och till?
  • Pikai

Jag testade negativt idag på BIM-2. Så har gett upp den här månaden också... var typ helt övertygad om att det skulle ta sig den här månaden. Men men. Nya tag i juli. Lycka till ni som är kvar!

Svar på tråden BIM Juni