BIM Juni
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Det här med onda bröst innan BIM ..? Jag brukar få onda bröst kanske två dagar innan mens men nu har jag fått det ca en vecka innan. Igår började dom göra riktigt ont. Detta har hänt någon enstaka gång tidigare men då har mensen kommit då den ska. Nu är jag rädd att det bara är pms för att jag vet att jag fått så tidigare. Har ju känt lite molande i livmodern ungefär sen äl.. någon som plussat som haft lika ungefär?
Hoppa över till juli tråden! :D så tar vi nya tag tillsammans!
[quote=79703385][quote-nick]Babycakes79 skrev 2019-06-20 07:11:57 följande:[/quote-nick][/quote]
Stort grattis!!!
[quote=79703385][quote-nick]Babycakes79 skrev 2019-06-20 07:11:57 följande:[/quote-nick]
Så himla mycket grattis !! En fråga, hur kändes din molvärk? Är det precis som mensvärk?nyfiken hihi
Tack så mycket :) Min molvärk har inte riktigt känts som vanlig mensvärk. Mer som en tyngdkänsla i livmodern och lite stretchig känsla också. Sen lite stickningar i äggstockarna men helt klart molvärken som gjorde mig misstänksam. Kommer ihåg den från mina andra två graviditeter.
Så himla kul att så många plussat de senaste dagarna! Hur känner ni som har BIM om ca en vecka? Har ni några symptom?
Jag har BIM 28/6 och har haft lite småstick och molvärk i magen. Idag har jag haft rätt mycket ?mensvärk? på kvällen. Så inbillar mig såklart att ägget fäster osv. Känner dock noll i brösten och inget illamående eller yrsel eller liknande. Hur kan tiden gå så fruktansvärt sakta mellan ÄL och BIM?
Ska försöka vänta med att testa till på onsdag (BIM-2) men tippar på att jag bara kommer härda ut till på måndag...
Stort grattis alla som plussat! :) Känns som om det är ett helt gäng, såå kul! Hoppas också kunna sälla mig till skaran, men håller förhoppningarna låga då det ju bara är första försöket. Har dock också haft lite molvärk till och från senaste dagarna, men blir osäker på om jag brukar ha det. Haha, man känner ju efter lite extra nu om man säger så. Sen har jag varit sjukt hungrig sista 3 dagarna.
När jag blev gravid med sonen hade jag inga särskilda symptom innan bim mer än att brösten blev lite ömma typ 3 dagar innan bim, vilket de aldrig blir annars.
Lång väntan håller jag med om, bim 28/6 så en hel vecka till. Brukar få spottings 2 dagar innan så lär ju bli uppenbart framåt onsdag hur det verkar. Kommer inte testa innan dess.
Fick mens idag så drar till juli-tråden!
Grattis allas fina blivande mammor!!!!