• emlo86

BIM Juni

BIM 18/6. Tog ett tidigt test igår. Ser ni ngt?

• emlo86
    Sobioor skrev 2019-06-11 19:59:26 följande:

Jag tycker mig se nåt svagt där faktiskt :D

Är ju fortfarande lite tidigt, BIM -8 men svårt att hålla sig... tog ett ?vanligt? idag men det var blankt. Får försöka att hålla mig någon dag till
  • emlo86

Blir snart knäpp på detta Har två barn sedan tidigare och fått utslag tidigt. Nu ska vi resa iväg nästa vecka så hade gärna velat veta innan. Idag BIM -5 och kan verkligen inte hålla mig. Tog en sticka från babyplan precis och kan tycka mig se ett väldigt svagt streck bredvid kontrollstrecket. Som sagt är väldigt väldigt svagt - ser ni något?

• emlo86

Någon som haft kraftig mensvärk dagarna innan BIM och ändå visat sig vara gravid?

• emlo86
    Sofiiakarin skrev 2019-06-17 16:01:42 följande:

Min första graviditet var så.... Trodde mensen skulle komma när som. Kom aldrig. Nu är han 14 månader och jag har samma symtom igen bara lite tidigare nu än förra gången! :) hoppas du är gravid! Hur har du det med flytningar?

Så otåligt att vänta och denna värk gör ju att man misstänker att mensen är på väg. Har två sedan tidigare och funderar på om det ?eventuellt? skulle göra att det känns mer tidigt? Rätt mkt flytningar men kommer just nu inte ihåg hur jag brukar ha det
  • emlo86

Å där kom strecket väldigt väldigt fort. Testat negativt fram till torsdag förra veckan.

• emlo86

Å där kom strecket väldigt väldigt fort. Testat negativt fram till torsdag förra veckan.

• emlo86
    Sofiiakarin skrev 2019-06-17 19:57:43 följande:

Men åh! Är det clearblue tidigt test??? :D

Ja det är det!
  • emlo86

[quote=79703385][quote-nick]Babycakes79 skrev 2019-06-20 07:11:57 följande:[/quote-nick][/quote]

Stort grattis!!!

Svar på tråden BIM Juni