• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • Snuffles

[quote=79714192][quote-nick]Tjoppa12 skrev 2019-06-25 12:17:22 följande:[/quote-nick]Här kom mensen på bim-dagen :( jäkla skit[/

Den är garanterat på ingång här oxå..2 dagar för tidigt och lite rosa på papperet..jaja

• idisslaren

BIM+11 idag och rackarns postmord kom inte med mitt test idag heller :( fick svaaaagt plus (kanske?) på typ bim +5 så väntan har varit lång över helgen ???? men inga symtom alls...

• nufårvise
    idisslaren skrev 2019-06-25 13:55:23 följande:

BIM+11 idag och rackarns postmord kom inte med mitt test idag heller :( fick svaaaagt plus (kanske?) på typ bim +5 så väntan har varit lång över helgen ???? men inga symtom alls...

Oj, trist att det inte kom. Bra väntat!!
  • Tjoppa12
    Snuffles skrev 2019-06-25 12:57:34 följande:

[quote=79714192][quote-nick]Tjoppa12 skrev 2019-06-25 12:17:22 följande:[/quote-nick]Här kom mensen på bim-dagen :( jäkla skit[/

Den är garanterat på ingång här oxå..2 dagar för tidigt och lite rosa på papperet..jaja

Så tråkigt, men man får peppa till och ta nya tag om någon vecka :D
  • brallison

Det kom mens idag - så det blev inte den här månaden heller... Men om man ser på det från den ljusa sidan, så blir det garanterat INTE nåt gravid illamående på semester i mitten av juli
    Håller tummarna för er som är kvar!

• kattis572
    Snuffles skrev 2019-06-24 20:24:07 följande:

Ja man vill ju bara veta..samtidigt som jag inte vågar testa tidigt eller ens på BIM..knäppt egentligen..är man så är man och tvärtom så lika bra göra det egentligen..

Är nu i det stadiet där jag tror mensen kommer varje gång det moler fastän det är tidigt för det ännu..

Ja det är ju iofs sant! Men om jag får ett negativt innan bim så litar jag inte på det och bygger upp falska förhoppningar bara...
  • Tjofsan01

Jag hade bim 22/6 så just nu är jag tre dagar över tiden. Men fick negativt på ett graviditetstest i morse. Har aldrig gått till till dag 31 i menscykeln innan utan ligger på 27-28. Kanske någon enstaka gång 26-29 men inte 31! Det har lixom aldrig hänt!

Men det är väl säkert en mental spärr så mensen kommer säkert när som helst.

Har ni varit med om att gå över tiden så länge utan att få positivt på stickan?

• Myrkrypet
    Tjofsan01 skrev 2019-06-25 21:47:08 följande:

Jag hade bim 22/6 så just nu är jag tre dagar över tiden. Men fick negativt på ett graviditetstest i morse. Har aldrig gått till till dag 31 i menscykeln innan utan ligger på 27-28. Kanske någon enstaka gång 26-29 men inte 31! Det har lixom aldrig hänt!

Det har hänt mig en gång, har kort cykel på 25-26 dagar men på vårt första försök till syskon gick jag till 31 dagar, har sen inte hänt igen.
  • idisslaren
    Tjofsan01 skrev 2019-06-25 21:47:08 följande:

Det har hänt mig några gånger med
Svar på tråden BIM Juni