Inlägg från: nufårvise |Visa alla inlägg
  • nufårvise

BIM Juni

Hej, hoppas på att ni som är kvar här får fina plus. Jag har inte testat än, då jag inte fixat nåt test än.

Brukar vara mellan 21-25 dagar till bim, nu har det gått 27. Jag har haft typiska menskänningar hela dagen igår och fortsatt idag, tror hela tiden att mensen kommer. Förmodligen är jag bara naturligt sen, men börjar vara så nyfiken nu. Är det vanligt att det känns precis som mens trots graviditet?

• nufårvise
    idisslaren skrev 2019-06-25 13:55:23 följande:

BIM+11 idag och rackarns postmord kom inte med mitt test idag heller :( fick svaaaagt plus (kanske?) på typ bim +5 så väntan har varit lång över helgen ???? men inga symtom alls...

Oj, trist att det inte kom. Bra väntat!!
  • nufårvise
    Lady K skrev 2019-06-26 15:00:14 följande:

Grattis! :)

Bim-2 för mig idag, bara går och väntar på att få spottings som jag alltid får 2 dagar före mens. Än så länge inget. Har lite molvärk till och från, men det vet jag inte om jag kanske har annars också? Haha, minns liksom inte hur det brukar vara för då känner man ju inte efter.

Har varit extremt emotionell senaste dagarna men det kan ju också vara pms i kombo med en jobbig vecka med begravning av en ung bekant och stora intriger på jobbet. Har test som ligger och väntar i badrummet men håller mig till på lördag med testandet tror jag.

Oj, lät som en svår vecka, beklagar sorgen. Hoppas du får ett trevligt streck snart som sprider glädje.

Jag ska testa ikväll, får se hur det går. Bim +3 tror jag, så borde synas om det är nåt.
  • nufårvise
    Lustablong skrev 2019-06-26 21:23:34 följande:

Har du testat? Hur har det gått?

Grattis ni som plussat!!

Jag fick blankt, ingen mens heller men tar det som att den bara är sen. Borde synas på testet annars tycker jag.
Svar på tråden BIM Juni