BIM Juni
Hoppar in i tråden lite sent. :) Har mens nu och ska påbörja första försöket till ett syskon nu i juni. Bim blir 28/6. Så spännande!
Hoppar in i tråden lite sent. :) Har mens nu och ska påbörja första försöket till ett syskon nu i juni. Bim blir 28/6. Så spännande!
Ordentlig molvärk idag på cykeldag 14, vilket brukar betyda äl för mig. Testar inte med några stickor, gjorde inte det vid min förra graviditet heller för att försöka hålla pressen nere. Fick till det ikväll iaf, så nu får vi hålla tummarna helt enkelt. :) Bim 28/6.
Lägger in mig i bim-listan också. Bim 28/6. Misstänkt molvärk i torsdags, brukar känna så runt ägglossning. När jag blev gravid med sonen hade vi sex dagen efter "värkdagen" och det gick ju vägen. Nu fick vi till det både torsdag kväll och fredag kväll. Fortfarande fertila flytningar idag så vi körde en gång till. Får se om det blir nåt...:) Bara första försöket till ett syskon så räknar verkligen inte med det, förra gången tog det sig på fjärde försöket. Kul att ändå se att det blivit några plus i tråden! :)
BIM- Lista
1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma
2/6 Maya 889
3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci
4/6 Evi82
5/6 Kaffeeliten
7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess
8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Lyra78, löken370
9/6 Pixpoxy, Nymphadora, sockan
10/6 Nervösanonym
11/6 Irene122, efterfest, Saaraa90
12/6 CaRH, LBP91
14/6 Butembobaby
15/6 Lillamiia
16/6 MaryCherry, Enniie Sobioor
17/6 ViktoriaBerggren
18/6 Pusstuss, Monkan93
19/6 SofiaKarin90
20/6 Hoppfull26
21/6 Halindizor, Fendi1987
22/6 Theresia92, Babycakes79, Tjofsan01, FruEA
23/6 Mathilda999 , Luktärtan, Cachy
28/6 Mandistoss, Pikai, kattis572, LadyK
Stort grattis alla som plussat! :) Känns som om det är ett helt gäng, såå kul! Hoppas också kunna sälla mig till skaran, men håller förhoppningarna låga då det ju bara är första försöket. Har dock också haft lite molvärk till och från senaste dagarna, men blir osäker på om jag brukar ha det. Haha, man känner ju efter lite extra nu om man säger så. Sen har jag varit sjukt hungrig sista 3 dagarna.
När jag blev gravid med sonen hade jag inga särskilda symptom innan bim mer än att brösten blev lite ömma typ 3 dagar innan bim, vilket de aldrig blir annars.
Lång väntan håller jag med om, bim 28/6 så en hel vecka till. Brukar få spottings 2 dagar innan så lär ju bli uppenbart framåt onsdag hur det verkar. Kommer inte testa innan dess.
Hur går det för er? ÄL+11 och BIM-4 imorgon. Vill bara hoppa över dagarna till BIM nu. Vågar inte testa riktigt ännu. Har aldrig haft klassiska symptom som ont i brösten, vita flytningar och illamående såhär tidigt i någon graviditet utan jag har fått vänta på utebliven mens. Däremot har jag andra symptom av och till men det går ju förklaras bort till att vara något annat. Jag vet ingen mening spekulera men det gör man ju ändå. Ni som fortfarande inväntar BIM hur känner ni er?
OH shit hur ska vi orka en trea? :) superglada men förvånade
Kunde inte hålla nyfikenheten borta då jag fortfarande inte fått spottings på bim-1. Men det blev blankt test. :( Antingen spelar kroppen mig ett spratt eller så är mensen bara sen denna månad. Tyckte mig känna av äl som vanligt mitt i cykeln, men jaja. Dyker den inte upp under helgen så får jag väl testa igen. Annars nya tag i juli!
Grattis till er som plussat! :)
Fick mens idag, 4 dagar senare än beräknat. Nu verkar cykeln blivit längre så räknar med att nästa bim blir i början på augusti istället. Hoppar in i augustitråden!