Bf Juli 2019
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Jag är gärna med i fb-gruppen jag med :)
Hej! Snart 27 årig Mamma här! ????
Jag går gärna med i gruppen då jag nu är gravid med bebis nr 2, jag är i vecka 6 (5+4) och beräknas till 18 juli, men man får väl se vad som sägs efter RUL längre fram i tiden.
Blivande storasyster är 6½år.
Finns det någon Facebook grupp så går jag gärna med i den ????
Här är en till som plussade imorse så bf vid 25e juli någonstans! Första graviditeten, så är fortfarande lite i chock men självklart super glad och pirrig.
Hej alla!
Vad känner ni för symptom?? Själv är jag bara i vecka fem och känner ingenting. Veckan innan jag plussade kände jag både illamående och molvärk, men nu har båda avtagit så man känner ju sig lite orolig..
Hej alla!
Vad känner ni för symptom?? Själv är jag bara i vecka fem och känner ingenting. Veckan innan jag plussade kände jag både illamående och molvärk, men nu har båda avtagit så man känner ju sig lite orolig..
plussade i måndags och har BF 23 juli, är jättegärna med i en facebookgrupp!
så länge den är hemlig i alla fall
Hej alla!
Hej alla!
Har också fått ett plus. Enligt uträknare så är datumet 1/7. Mina symptom är ömma/större bröst, ont i magen vissa dagar, finnar i ansiktet. Svagt illamående och yr ibland, särskilt vid stress på jobbet. Har ännu inte berättat för killen, samlar kraft för det. Det här var inte beräknat för oss även om att vi har pratat om att vi vill ha barn i framtiden.
Ni som vill vara med i fb-gruppen kan pma mig! :) självklart är gruppen hemlig :)