Bf Juli 2019
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
[quote=79279278][quote-nick]whippitwhippet skrev 2018-12-11 11:04:48 följande:[/quote-nick]Så kändes det verkligen för mig med, jag satt och höll tummarna för att läkaren inte skulle ropa upp mig i väntrummet! :D
MEN när jag väl låg där så såg vi ett fint tickande hjärta på skärmen! Dateringen fick han till 8+1 vilket stämmer bra med sista mens (7+6 enligt det). Känns som en otrolig lättnad även om jag inte kommer att kunna släppa oron helt och hållet ändå. Men nu vågar jag i alla fall hoppas att det här ska gå vägen! :)[/quoteåh
Åh va kul att höra :):) grattis !!!!:):)
Nä precis nu får man hålla tummarna att det går vägen vi får även läsa mindre sv sånt som gör en orolig, läste igår om missfall som sker v 9 -12, det va jobbigt och till slut kändes det ändå som att vi går o petar i allt, analyserar varenda detalj och köper oss själva mer oro så jag bestämde mig att sluta läsa helt o hållet om allt tråkigt, bara låta det flyta på så kmr det gå bra :)
Så kändes det verkligen för mig med, jag satt och höll tummarna för att läkaren inte skulle ropa upp mig i väntrummet! :D
MEN när jag väl låg där så såg vi ett fint tickande hjärta på skärmen! Dateringen fick han till 8+1 vilket stämmer bra med sista mens (7+6 enligt det). Känns som en otrolig lättnad även om jag inte kommer att kunna släppa oron helt och hållet ändå. Men nu vågar jag i alla fall hoppas att det här ska gå vägen! :)
Nu blev det 100 inlägg ist för 1 jo! puhhhhhhh
Någon mer med tidig halsbränna?? Det Kommer oftast på kvällarna när jag lägger mig känns lite för tidigt o hur kommer det bli när man är i vecka 20 o 30 när det redan är jobbigt i vecka 8 :/ men känns ändå bra med lite symptom haha
För mig blev tyvärr ul inför nipt ingen trevlig upplevelse. Världens sötaste lilla böna, men tyvärr alldeles alldeles stilla...Är i v 10+2 men lilla hjärtat slutade slå i v 8+6 :(
För mig blev tyvärr ul inför nipt ingen trevlig upplevelse. Världens sötaste lilla böna, men tyvärr alldeles alldeles stilla...Är i v 10+2 men lilla hjärtat slutade slå i v 8+6 :(
Visst fanns det en fb grupp? Finns det plats att få vara med där? :)
Hej!
Jag är 24 år och väntar mitt andra barn.
Plussade 12/11 och beräknad förlossning är 22/7. Det blev ett litet hoppsan då vår son blir 4 månader på tisdag. Är idag i vecka 8+2, har bokat ett privat ultraljud den 20/12 då det inte erbjuds något i Västerbotten förens RUL.
Mår precis lika bra som med sonen har knappt några symtom förutom lite mer halsbränna än vanligt. :)
Det finns plats! :) skicka ett meddelande till mig här :)
Skicka gärna till mig med angående facebookgruppen
Hej allihopa
Hoppar in sent här, är gravid i vecka 11 (10+6), har en dotter som är 2,5. Innan denna graviditet hade jag två missfall så har varit lite för rädd för att gå in och läsa i olika trådar här.
Jag har gjort ett tidigt ultraljud i vecka 8, (7+6) där man såg ett pickande hjärta vilket var en lättnad.
Går gärna med i en Facebook grupp om det finns :)
Hej! Jag har också bf i juli och är intresserad av att gå med i en fb grupp om det finns en :)
Jag väntar mitt andra barn, har en dotter på 15 månader här hemma :)
Hej allihop,
Idag har jag varit på TUL och tittat till ärtan. Allt såg fint ut, hon hoppade och rörde sig. Blev även framflyttad två dagar så nytt BF 22/7. Känns som man äntligen kan slappna av lite grann och njuta nu, nu ska bara illamåendet ge med sig också. Blev så illamående på vägen till bm idag så jag fick hoppa av bussen och spy vid hållplatsen för att sedan vänta in nästa buss och fortsätta resan. Som tur var var jag ensam på den hållplatsen