Bf Juli 2019
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Gick in i vecka 8 idag och mår jättebra, inga symptom förutom ömma bröst...Vill ha symptom dock då jag är så nojig över att det inte finns något där inne :-/. Hade svagt rosa flytningar idag och blev ju ännu mer nojig, men läser överallt att det är jättevanligt även när allt står rätt till så jag försöker att inte stressa upp mig. UL på måndag på kliniken där vi genomförde IVF:en som resulterade i denna graviditet. Längtar!
Hoppar in här jag med, helt oplanerat gravid med trean. Plussade imorse (även om jag haft mina misstankar senaste veckan), BF är enligt app på min födelsedag, 24/7. Jag är 29, mannen 31. Har en dotter född feb.-11 och en son född juni -14. Jag har länge längtat efter ett sista barn - mannen har vägrat. Nu fick han visst inte så mkt att välja på ???? Får hoppas han ändrar sig medan tiden går, för abort är inte ett alternativ. Lite rädd för mf, hade två mellan de första barnen, men håller tummarna att allt går vägen ??
Hej. Plussade i Torsdags. Gjorde en gastric bypass i januari har gått ner 58 kg. Jag tog ut min p-stav den 18 september och fick min första mens 18 okt och hade ägglossning 1 nov. Och i Torsdags visade ett digitalt test 1-2 veckor gravid. Så otroligt glad men samtidigt så sjukt rädd. Fick missfall förra året i juli i vecka 10.. ????beräknad 24 juli enligt appen .
Ja,verkligen!! Tack snälla
Grattis till dig, när hade ni tänkt berätta för syskonen?
Hej,
jag plussade imorse. Svagt svagt med helt säker på att det fanns där, ska ta ett digitalt imorgon.
Finns det någon Facebook grupp för oss med BF i juli 2019?
Har inte läst igenom alla inlägg, så det kanske står i tråden :)
Tack! Vi har redan berättat. I onsdags. Vi vill att de ska veta för att förstå varför jag är extra trött och varför jag eventuellt mår dåligt. Också för att de inte ska skrämma mig (de älskar det för jag är så lätt skrämd) men också för att vi hellre är glad tillsammans och går det dåligt så är det en del av livet. Den stora blev så glad att han grät glädjetårar <3
När ska ni berätta?
Åh jag förstår! Ännu mer fantastiskt- kroppen är ju ett mysterium! <333
Så fantastisk kroppen är ibland!!:) Hoppas allt ser bra ut för er!
Berätta gärna sen vad era syskon sa:)
Hej! Jag hoppar också med här, plussade för en vecka sen och har bf den 22/7! ???? Tredje barnet, har barn födda 14 och 15. Längtat länge efter nummer tre och för några månader sedan fick jag med mannen min på tåget. Skickar meddelande om fb grupp!