Bf Juli 2019
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hej alla!
Fick igår en star känsla av att något inte står rätt till i magen. Symptomen minskade under dagen och på morgonen idag började jag blöda...
Tog gravtest som säger inte gravid så den här lyckan var kortvarig för oss...
Allt känns väldigt mörkt och jobbigt nu men jag får vara glad att det inte behövde gå längre...
Lycka till alla! Hoppas allt går bra för er!
Hoppar in här efter plus i måndags på min BIM dag.
BF 23/7 om allt går vägen:)
Är mitt tredje barn och syskonen har fått veta redan. Den stora grät lyckotårar:)
Jag hoppar också in här! Fick ett starkt positivt test igår på BIM +1. Det är mycket efterlängtat, vi har två barn sedan tidigare, födda - 06 och - 09, så det här blir en riktig sladdis. Vi har försökt de senaste 3 åren och jag har blivit gravid två gånger men båda graviditeterna har slutat med MA som upptäckts kring v 11-12. Därför känns det extremt nervöst och jag vågar knappt hoppas att det ska gå vägen den här gången heller.
Just det, mitt beräknade bf är 23 eller 24 juli enligt de appar jag kollat! :)
Vecka 5 är i full gång och jag känner mig varmt välkomnad till "gasperioden". Svullnar upp något fruktansvärt på kvällarna sedan några dagar. Idag är värst hittills. Hade ju varit mysigt om det var bebisen som skapade kulan, men nu när det är gas och tarmar som flyttar sig känns det inte riktigt lika mysigt, haha!
Någon annan som svullnar upp?
Vecka 5 är i full gång och jag känner mig varmt välkomnad till "gasperioden". Svullnar upp något fruktansvärt på kvällarna sedan några dagar. Idag är värst hittills. Hade ju varit mysigt om det var bebisen som skapade kulan, men nu när det är gas och tarmar som flyttar sig känns det inte riktigt lika mysigt, haha!
Någon annan som svullnar upp?
Hej allihopa! Hoppar in här då. Plussade för någon vecka sen. Har varit på 2 st vul. Ett i v.6 och ett nu i v.8 (7+2) Så än så länge så vet jag att allt är som det ska därinne, så skönt såklart.
Illamående och trötthet är ett faktum här hemma, jag sover bort all min lediga tid och spyr som en gris, köpte nyligen akupunktur armband från apoteket (fick tips här på fl) fungerar på mig så rekommenderar varmt. Är 22 år inte första graviditeten men förhoppningsvis det första barnet! Har BF 2/7
Hej hoppar in här!
Plussade svagt igår och lite tydligare idag. Men kan inte riktigt fatta det fortfarande. Har pcos och fick inte ta pergotime denna månaden så vi laddade inför nästa månad egentligen.
Det blir mitt tredje barn, har en 5 åring och 16 månaders.
Vill jättegärna gå med i hemlig facebookgrupp om det finns någon? :)