Bf Juli 2019
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hej!
Har plussat efter 8års syskonförsök. Har genomgått ivf och massor av hormonbehandlingar. Har gått ner 16 kg med viktväktarna och helt plötsligt fick jag ett positivt graviditets test helt utan hjälp.Vår pojke blir 11 år i december. Bf 3/7. Har många symtom, illamående,yrsel,trötthet,svårt att sova på natten. Kan inte komma ihåg att symptomen som så tidigt förra gången. Magen är super svullen speciellt på kvällen
Jag skulle behöva hjälp att tolka detta gravtest som enligt mig på BIM -1 va positivt. Men är kluven för idag på BIM testar jag negativt.
Vet inte exakt om de positiva är -1 eller -2 och idag -1 eller BIM dagen. Har 29 dagar i cykeln och är väldigt regelbunden men enligt min mensAPP är jag på dag 30 idag.. Men inte ett spår av mens har dykt upp idag. Molande värk sen 2 dagar tillbaka, igår mer än idag.
Tack snälla..
Enligt alla appar är jag i gravidvecka 6 med BF 4 juli. Men kanske att menslängden diffar lite så det är mindre.
Det var troligtvis en cysta som drar. Behöver ha den under kontroll så ska kolla igen nästa vecka. Har någon annan haft cysta under graviditet?
Jag gjorde en på familjelivs uträknade och den säger att ca 16 juli är det bf du då?
Okej då ligger vi rätt lika! Jag har BF den 19 juli :)
Vill gärna gå med i fb gruppen. Är den den som heter BF juli 2019?? Har ansökt om att få med nu ????
Vill gärna gå med i fb gruppen. Är den den som heter BF juli 2019?? Har ansökt om att få med nu ????
Plussade i måndags trodde inte det var sant så va tvungen o testa mig med gravtest och veckoindikator på tisdagen och det plussade på båda är i v6 nu och har ej ringt barnmorskan för är så nojjig fick ma i juli va i v6 då också. Så fort man får lite ont i magen blir ja nervös och tror att det är något negativt. Har illamående och trötthet som mina symptomer ???? vill gärna ha detta lilla knytet i magen ??????
Jag skulle behöva hjälp att tolka detta gravtest som enligt mig på BIM -1 va positivt. Men är kluven för idag på BIM testar jag negativt.
Vet inte exakt om de positiva är -1 eller -2 och idag -1 eller BIM dagen. Har 29 dagar i cykeln och är väldigt regelbunden men enligt min mensAPP är jag på dag 30 idag.. Men inte ett spår av mens har dykt upp idag. Molande värk sen 2 dagar tillbaka, igår mer än idag.
Äntligen gravid igen. :) Dock inte säker på att det går vägen då risken för missfall är skyhög i min ålder (41).
Sen i december -17 har jag haft fyra missfall. Alla i vecka 4+3, alltså jättetidigt. Är idag i vecka 3+6. Fick positivt ÄL +9. Nu är jag förstås orolig att testen inte blivit tillräckligt starka, och att graviditeten inte utvecklas som den ska, ännu en gång. Hur såg era test ut vid BIM -1??
Har liiite hopp denna gång, då gravtesten är lite starkare denna gång (men ändå svaga). Fick positivt på digitalt ÄL +10. BF 21 juli.
Väntar lilla femman <3