Bf Juli 2019
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Jag ska göra i v 8 eftersom jag har mf och mycket mellanblödningar i bagaget så nu tar jag hormoner två gånger om dagen för att minska risken för mf. Då får vi se om hormonerna hjälpt, om graviditeten är normal och hjärtat slår. Gjorde vul i v 9 med mitt andra barn men det var för att jag fick en blödning. Annars hade jag inte gjort det då jag egentligen tycker att tidiga vul bara ökar oron. Där och då när man gör det och allt ser bra ut blir man ju lugn men dagen efter är man (iaf jag) minst lika orolig igen eftersom det lika gärna kan gå fel då. Jag kanske låter negativ men jag är nog lite färgad av mina mf och vågar inte hoppas för mycket. Känner samma inför gravtest med veckoindikator. I min senaste graviditet fick jag 3+ och kände mig så glad och började släppa lite på oron och dagen efter började jag blöda och fick mf...
Hej tjejer. Min första graviditet med bf i början av Juli.
(V. 5+4). Kände till och med för någon dag sedan molandevärk och ömma bröst. Symtomen är i princip borta nu. Så blir lite orolig över detta. Någon mer som känner sig symptomfri?
Vi plussade svagt den 22 på ett testa tidigt.
BIM +2 idag, positivt clearblue digitalt visade 2-3veckor ???? Beräknat 13/7 ??
Så nojiga nu att det inte ska stanna då vi haft några tidiga + innan som lämnat...
Smörjer med progesteronkräm. Tillskott innan apiforce och bisolvon, 1/3del albyl nu.
Håller tummarna!! ????
Vilka vitaminer ska man ta
Hej! Jag har bf i mitten av juli, det blir mitt andra barn. Hade till en början lite molvärk, nu inga symptom alls. Jag är glad så länge jag är symptomfri, för sen avlöser det ena symptomet det andra. :p[/quote
[quote=79191147][quote-nick]Va1kyrja skrev 2018-11-05 09:18:37 följande:[/quote-nick]Hej! Jag har bf i mitten av juli, det blir mitt andra barn. Hade till en början lite molvärk, nu inga symptom alls. Jag är glad så länge jag är symptomfri, för sen avlöser det ena symptomet det andra. :p
Jág har precis plussat!
Jág har precis plussat!
Hej!
Jag plussade igår och enligt beräkningar kommer bebis 7 juli.
Jag spydde för första gången nyss :(
Vilka vitaminer ska man ta
Om det finns en fb grupp är jag gärna med