• babyväntar

Bf Juli 2019

Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?

• Svar på tråden Bf Juli 2019
  • Albis
    Teresee skrev 2018-11-02 18:53:24 följande:

Appen säger v 5 (4+1) BF 10 juli! Det är fortfarande helt overkligt men vi är så lyckliga <3

Har ?mensvärk? och konstig åksjukeillamående och väääldigt trött. Inget i brösten. Längtar så tills man får dela nyheten med nära och kära!

Stort grattis!! Visst är det en magisk känsla!
  • Maes

Så hur slappnar man av nu? Är ju konstant nervös och rädd att jag ska få mf, vågar inte bli glad.. <3 hoppas det är fint med er alla!

• Teresee
    Albis skrev 2018-11-02 19:42:17 följande:

Stort grattis!! Visst är det en magisk känsla!

Tack, grattis till dig också <3

Är så glad och stolt (om det är rätt ord) så vill berätta för AAAAAALLA men det får man ju inte.. lite antiklimax
  • Albis
    Teresee skrev 2018-11-03 08:07:46 följande:

Tack, grattis till dig också <3

Är så glad och stolt (om det är rätt ord) så vill berätta för AAAAAALLA men det får man ju inte.. lite antiklimax

Hahaha jag veeet! Ville också vänta men kunde inte hålla mig för mamma och min bästa vän, min födelsedag idag så kändes sååå fint att berätta för mamma just idag. Men är så nojig över allt, var tvungen att gå upp inatt och göra ett till test.. bokat in ett tidigt ultraljud till den 27 nov nu iaf, blir vecka 8/9 då! Känns overkligt! Är det ert första med? :)
  • Gaya

Stort grattis till er alla!

Och jag beklagar missfallet.

Jag var idag på ultraljud för att det dragit lite i vänster sida och ville försäkra mig om att det inte var utomkvädes. Är i 6+3 trodde jag men tydligen för tidigt att se.

Onödig oro ovisshet..

• LinneaWookie

Jag med!!!!!!! <3

Vi försökte på eget bevåg i över 1 ½ år, och efter utredning såg de att min sambos spermaprov innehöll lite för få simmare. Vi började ICSI/IVF 1 oktober, hade återförande av ett 2-dagars embryo den 14/10 och plussade på tre olika test nu i tisdags! Jag hade första testdag i söndags men var bortrest då och ville vänta till jag kom hem så min sambo kunde vara med). Är SÅÅÅÅ HIMLA LYCKLIG! <3
    Efter all denna väntan har det äntligen funkat, och det på vårt första IVF-försök också!

Nu är jag förstås jättenervös för MF men försöker att inte stressa upp mig, försöker att bara njuta. Har inga symptom än men är ju bara i v5 ännu...så vi får se. Har första UL bokat den 19/11.

Grattis till er alla!

• Va1kyrja

Jättestort grattis till er alla!

Plussade idag, bim -3. Enligt app så är bf 15 juli! Har en son som blir 2 år nu i november, ska bli så spännande och roligt med ett syskon! (:

• LinneaWookie

Ska tillägga att enligt alla graviditetsuträknare borde jag ha BF 5 juli, men har ju inte fått ett datum av barnmorska ännu

• Maes
    LinneaWookie skrev 2018-11-03 15:59:42 följande:

Ska tillägga att enligt alla graviditetsuträknare borde jag ha BF 5 juli, men har ju inte fått ett datum av barnmorska ännu

Samma här! Har inte fått datum hos barnmorska, men enligt alla olika räknare och appar är det 5 juli Glad spännande!
  • Teresee
    Albis skrev 2018-11-03 10:46:06 följande:

Hahaha jag veeet! Ville också vänta men kunde inte hålla mig för mamma och min bästa vän, min födelsedag idag så kändes sååå fint att berätta för mamma just idag. Men är så nojig över allt, var tvungen att gå upp inatt och göra ett till test.. bokat in ett tidigt ultraljud till den 27 nov nu iaf, blir vecka 8/9 då! Känns overkligt! Är det ert första med? :)

Ja jag förstår det! Jag har tänkt att hålla mig till julafton men förstår ju att det kommer vara helt omöjligt att vänta tills dess. Särskilt när det kommer till att berätta för mamma! :D vad fick du för reaktioner?

Ja det är vårt första. :)
Svar på tråden Bf Juli 2019