Bf Juli 2019
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Tänkte hoppa in här. Har nyligen plussat och har BF den 19 juli 2019! Hoppas på att jag får vara kvar här hela vägen nu. Har flera missfall bakom mig så är livrädd men försöker slappna av och vara glad!
Åh vad tufft för dig, vad är det för hormoner du äter? Något du fått utskrivet eller receptfritt?
Har också bokat tid för tidigt ul i vecka 8. Nojar och är orolig, är min första graviditet, går och känner av allt och tagit flera tester efter jag plussade. Har endometrios och är van med smärta men känner liksom av allt nu..försöker tänka att jag inte kan göra så mycket mer än det jag redan gör och får hålla tummarna att det går bra.
Hej! Blev precis medlem på fl, vi plussade i fredags 1/11 och har beräknad bf 10/7. Finns det en fb-grupp går jag gärna med där, vem ska jag kontakta?????
Hej! Blev precis medlem på fl, vi plussade i fredags 1/11 och har beräknad bf 10/7. Finns det en fb-grupp går jag gärna med där, vem ska jag kontakta?
Vad har ni för symtom tjejer? Själv ömma bröst och växtvärk i magen
Vad har ni för symtom tjejer? Själv ömma bröst och växtvärk i magen
har plussat 2 ggr, men är fortfarande innan förväntad mens så bf verkar vara 15:e Juli enligt 2 olika appar ???? har en son på 2 år sen tidigare . trött, molande värk i mage, lite metallsmak i munnen. vi har kört med ägglossningstest i 3 månader och det gav resultat ju ??????
Hej! Blev precis medlem på fl, vi plussade i fredags 1/11 och har beräknad bf 10/7. Finns det en fb-grupp går jag gärna med där, vem ska jag kontakta?????
Hej tjejer. Min första graviditet med bf i början av Juli.
(V. 5+4). Kände till och med för någon dag sedan molandevärk och ömma bröst. Symtomen är i princip borta nu. Så blir lite orolig över detta. Någon mer som känner sig symptomfri?