Bf Juli 2019
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hahaha jag veeet! Ville också vänta men kunde inte hålla mig för mamma och min bästa vän, min födelsedag idag så kändes sååå fint att berätta för mamma just idag. Men är så nojig över allt, var tvungen att gå upp inatt och göra ett till test.. bokat in ett tidigt ultraljud till den 27 nov nu iaf, blir vecka 8/9 då! Känns overkligt! Är det ert första med? :)
Hej alla! Väntar mitt 3 barn och är nu livrädd för ett pågående MF, har vd 4 juli och idag kom första blödningen, det är dessutom koagulerat blod ???? är det fler av er som blöder men fortfarande har symptom kvar?
Stort grattis till er alla!
Och jag beklagar missfallet.
Jag var idag på ultraljud för att det dragit lite i vänster sida och ville försäkra mig om att det inte var utomkvädes. Är i 6+3 trodde jag men tydligen för tidigt att se.
Onödig oro ovisshet..
Ja jag förstår det! Jag har tänkt att hålla mig till julafton men förstår ju att det kommer vara helt omöjligt att vänta tills dess. Särskilt när det kommer till att berätta för mamma! :D vad fick du för reaktioner?
Ja det är vårt första. :)
Men vad konstigt, jag har bf 7/7 och är i v 5+0 idag. Har du räknat fel kanske? Jag tror inte du behöver oroa dig för utomkvedes, det är trots allt ganska ovanligt :) Vad jag har förstått så gör det rejält ont och hcg:t är svagt och ökar inte som det ska. Dragningar och lite småont i en sida eller båda är vanligt vid normala graviditeter, så oroa dig inte, allt är säkert bra :)
Hallå alla preggo
Själv gravid nu BF 5 juli ????????
Jag kanske ska berätta om mig. Jag är 34 blir 35 i december. Har två döttrar och en bonus son. Blir vårat första gemensamma barn. Försökt ett år, var hos läkaren pga de så fick ägg stimulering som jag hämtade ut i fredags. Men behöver i äta dem nu då vi plussade. Vi är tok glada. Ska få göra ett tidigt UL v8 ????. Hoppas vi kan följas hela vägen till BF.
Hej plussade i veckan Bf 5 juli ???? Jag och min man har bensin tillsammans sedan innan som fyllde 1 år i oktober ???? Jag har 3 missfall i bagaget, ett innan min son föddes och 2 nu efter. Håller tummarna att det blir 3e gången gillt för oss och att vi får en liten juli bebis ??
Har också Bf 5 juli ????
Hallå alla preggo
Själv gravid nu BF 5 juli ????????