• Gaya

Bf Juli 2019

Ja! Efter många månaders slit och ett missfall så ????

Plussade i förrgår och känner mig så glad.

Hur mår du?

• Gaya

Såg nu att det var fler som skrivit ????

Jag har BF 4 juli enligt appberäkning. Det är vårt 2 barn med 8 år emellan????

Har väldigt få symtom än så länge. Ökat luktsinne, och lite drag i vän äggstock och hungrig som en varg. Men inget i brösten. Hur mär ni andra?

• Gaya

Stort grattis till er alla!

Och jag beklagar missfallet.

Jag var idag på ultraljud för att det dragit lite i vänster sida och ville försäkra mig om att det inte var utomkvädes. Är i 6+3 trodde jag men tydligen för tidigt att se.

Onödig oro ovisshet..

• Gaya
    Jilo skrev 2018-11-04 07:17:34 följande:

Men vad konstigt, jag har bf 7/7 och är i v 5+0 idag. Har du räknat fel kanske? Jag tror inte du behöver oroa dig för utomkvedes, det är trots allt ganska ovanligt :) Vad jag har förstått så gör det rejält ont och hcg:t är svagt och ökar inte som det ska. Dragningar och lite småont i en sida eller båda är vanligt vid normala graviditeter, så oroa dig inte, allt är säkert bra :)

Tack snälla..

Enligt alla appar är jag i gravidvecka 6 med BF 4 juli. Men kanske att menslängden diffar lite så det är mindre.

Det var troligtvis en cysta som drar. Behöver ha den under kontroll så ska kolla igen nästa vecka. Har någon annan haft cysta under graviditet?
Svar på tråden Bf Juli 2019