• babyväntar

Bf Juli 2019

Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?

• Svar på tråden Bf Juli 2019
  • Va1kyrja
    N3lly skrev 2018-11-05 13:22:30 följande:

Okej, ja men då hoppas jag att det är som du säger. - normalt! Man vet bara inte vad man förväntar sig när man aldrig varit gravid innan. Och just nu känner jag mig ogravid.. bara liten molande värk i livmodern emellanåt.

Det är så spännande allting och jag har svårt att ta till mig det hela eftersom det känns så overkligt.

Ja det är vanligt att man inte känner av något i början. (: Men när man minst anar det så dyker det ena symtomet efter det andra upp. ^^ Första symtomen jag kände av förra graviditeten var extrem trötthet och jag frös något enormt.
  • Pemmelie

Hej.

Vi plussade i lördags BIM -1.

Detta är vårt tredje försök på ett syskon till vår snart 3 åriga son

Jag är 28 och sambon 27.

BF enligt Preglife är 11/7.

Jag är också gärna med i Facebook gruppen.

• LinneaWookie
    LillaElementet skrev 2018-11-05 08:13:28 följande:

Hej! Förutom molvärk som varierar från att jag känner mig öm i livmodern till lättare kramper så har jag absolut inga symptom. Jag är också orolig för att jag känner mig så ogravid.

Jag har heller inga symptom över huvud taget. Har haft molvärk av och till men det har jag haft periodvis under hela IVF/ICSI-behandlingen så inget nytt. Känner inget i brösten än och inget övrigt heller. Är på 5+2 idag. Åhhh längtar så till UL 19/11!!! <3
  • Kumminsilver
    Albis skrev 2018-11-04 21:01:25 följande:
    Stort grattis till dig! Låter klokt även om jag kan tänka mig hur tankarna kan ta över, men iaf stort grattis! :) fokusera på glädjen!
    Tack så mycket! Ja, jag försöker verkligen fokusera på glädjen. Slappna av och njuta liksom! :)
  • Albis

Är det någon annan som har problem med sömnen och har ni hittat något som fungerar?

Jag har under den senaste veckan sovit max 2-3 timmar per natt, inga problem att somna men vaknar pigg och kan då inte somna om. Ska prata med min läkare idag vad jag ska göra men läst att det är vanligt med hormonomställningen och sömnstörning..

• Bekkalo

Om någon har planer på starta en facebookgrupp så är jag intresserad. :) Hänger inte här inne så ofta :)

• RockNRollVirre

Hej!

Jag plussade idag! ????

BF 18 Juli enligt Preglife ????

Finns det en Facebook grupp? Jag vill gärna vara med.

Mvh Veronica

• babyväntar

Gå lite längre tillbaka i tråden så ser ni vem ni ska kontakta för att g med i facebookgruppen :) vad roligt med många nya!

Svar på tråden Bf Juli 2019