Bf Juli 2019
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Okej, ja men då hoppas jag att det är som du säger. - normalt! Man vet bara inte vad man förväntar sig när man aldrig varit gravid innan. Och just nu känner jag mig ogravid.. bara liten molande värk i livmodern emellanåt.
Det är så spännande allting och jag har svårt att ta till mig det hela eftersom det känns så overkligt.
Hej.
Vi plussade i lördags BIM -1.
Detta är vårt tredje försök på ett syskon till vår snart 3 åriga son
Jag är 28 och sambon 27.
BF enligt Preglife är 11/7.
Jag är också gärna med i Facebook gruppen.
Hej! Förutom molvärk som varierar från att jag känner mig öm i livmodern till lättare kramper så har jag absolut inga symptom. Jag är också orolig för att jag känner mig så ogravid.
Nyss plussat! BF runt den 23/7
Nyss plussat! BF runt den 23/7
Är det någon annan som har problem med sömnen och har ni hittat något som fungerar?
Jag har under den senaste veckan sovit max 2-3 timmar per natt, inga problem att somna men vaknar pigg och kan då inte somna om. Ska prata med min läkare idag vad jag ska göra men läst att det är vanligt med hormonomställningen och sömnstörning..
Om någon har planer på starta en facebookgrupp så är jag intresserad. :) Hänger inte här inne så ofta :)
Hej!
Jag plussade idag! ????
BF 18 Juli enligt Preglife ????
Finns det en Facebook grupp? Jag vill gärna vara med.
Mvh Veronica
Gå lite längre tillbaka i tråden så ser ni vem ni ska kontakta för att g med i facebookgruppen :) vad roligt med många nya!