• Va1kyrja

Bf Juli 2019

Jättestort grattis till er alla!

Plussade idag, bim -3. Enligt app så är bf 15 juli! Har en son som blir 2 år nu i november, ska bli så spännande och roligt med ett syskon! (:

• Va1kyrja
    N3lly skrev 2018-11-05 06:54:55 följande:

Hej tjejer. Min första graviditet med bf i början av Juli.

(V. 5+4). Kände till och med för någon dag sedan molandevärk och ömma bröst. Symtomen är i princip borta nu. Så blir lite orolig över detta. Någon mer som känner sig symptomfri?

Hej! Jag har bf i mitten av juli, det blir mitt andra barn. Hade till en början lite molvärk, nu inga symptom alls. Jag är glad så länge jag är symptomfri, för sen avlöser det ena symptomet det andra. :p
  • Va1kyrja
    N3lly skrev 2018-11-05 13:22:30 följande:

Okej, ja men då hoppas jag att det är som du säger. - normalt! Man vet bara inte vad man förväntar sig när man aldrig varit gravid innan. Och just nu känner jag mig ogravid.. bara liten molande värk i livmodern emellanåt.

Det är så spännande allting och jag har svårt att ta till mig det hela eftersom det känns så overkligt.

Ja det är vanligt att man inte känner av något i början. (: Men när man minst anar det så dyker det ena symtomet efter det andra upp. ^^ Första symtomen jag kände av förra graviditeten var extrem trötthet och jag frös något enormt.
  • Va1kyrja
    JohannaLi skrev 2018-11-21 10:24:24 följande:

Hej alla!

Vad känner ni för symptom?? Själv är jag bara i vecka fem och känner ingenting. Veckan innan jag plussade kände jag både illamående och molvärk, men nu har båda avtagit så man känner ju sig lite orolig..

Hej!

Jag kände heller ingenting i vecka 5. Nu är jag i vecka 7 och illamåendet har börjat smyga sig på. Är sjukligt trött och fryser hela tiden.

Du behöver inte oroa dig, när du minst anar det så dyker symtomen upp. (:
Svar på tråden Bf Juli 2019