Bf Juli 2019
Tänkte hoppa in här. Har nyligen plussat och har BF den 19 juli 2019! Hoppas på att jag får vara kvar här hela vägen nu. Har flera missfall bakom mig så är livrädd men försöker slappna av och vara glad!
Tänkte hoppa in här. Har nyligen plussat och har BF den 19 juli 2019! Hoppas på att jag får vara kvar här hela vägen nu. Har flera missfall bakom mig så är livrädd men försöker slappna av och vara glad!
Nyss plussat! BF runt den 23/7
Hej!
Jag plussade idag! ????
BF 18 Juli enligt Preglife ????
Finns det en Facebook grupp? Jag vill gärna vara med.
Mvh Veronica
Hejsan tjejer jag plussade på bim-6 , har inte ringt in till bm än då jag har sen oktober förra året haft 3 missfall så jag känner mig osäker ifall denna stannar kvar men jag hoppas att den gör det jag blir 28 år nu på söndag och min kille är 23 år jag har en son som är 6 sen ett tidigare förhållande och jag och min kille försöker skaffa en gemensam bebis :-S <3
Jag gjorde en på familjelivs uträknade och den säger att ca 16 juli är det bf du då?
Vecka 4+4 för mig idag och det känns som tiden kryper fram. Fått tidigt ultraljud inbokat den 29:e november och det känns som en evighet bort!
Vet ni om det är normalt med värk i nedre ryggen? Jag har inte jätteont på något sätt och det här inte hela tiden, mer svag dov värk som kommer och går då och då. Det började för någon dag sen.
Jag håller med dig. Tiden går sååå långsamt! Jag är på 4+1 idag och känner ingenting alls i kroppen. Har du några symptom än?
Bokade tid på mödravårdscentralen idag. Fick tid den 28/11 och som du känner känns det overkligt långt bort, haha! Så fånig man är. Tror inte jag ska göra UL då dock, utan det blir provtagning och informationssamtal.
Känner just nu att jag längtar efter att få "känna" graviditeten. Gissar att jag kommer vara av en annan åsikt om några veckor...
Finns det anledning till ul? Eller är det rutin? Har ingen aning om hur det står till med ul här i sthlm nu...
När jag väntat mina äldre barn har det aldrig varit prat om annat än rul i mitten av graviditeten... det var ett par år sen så det kan ha ändrats...
Vecka 5 är i full gång och jag känner mig varmt välkomnad till "gasperioden". Svullnar upp något fruktansvärt på kvällarna sedan några dagar. Idag är värst hittills. Hade ju varit mysigt om det var bebisen som skapade kulan, men nu när det är gas och tarmar som flyttar sig känns det inte riktigt lika mysigt, haha!
Någon annan som svullnar upp?
Kul att vi är några stycken här!:)
Jag är i vecka 6, går in i vecka 7 på tisdag. Går sakta men säkert framåt. Försöker njuta, även om man är lite nervös hela tiden. Känner mig inte så gravid än, lite tröttare, lite doftkänslig, och det har stramat lite i brösten några kvällar. Just det, varit extremt svullen om magen veckan som varit!! Blivit lite bättre efter några toabesök;)
Hur mår ni andra? Har ni berättat för några redan?
Jag äter mycket smoothies. Det går ner:) och salta saker. Håller med, det är svårt att veta vad man ska äta och ännu svårare att planera då man hela tiden blir illamående av olika saker..
Någon som köpt något till sin bäbis än? Är så sugen på det trots att det är så tidigt:)
Härligt att höra att de är fler som köper och är sugna på att köpa. Det hjälper en också att ta in att man faktiskt är gravid. Jag har inte köpt något än men sytt lite bodys och sparkdräkter:) så mysigt att fixa åt den lilla:)