Bf Juli 2019
Hallå alla preggo
Själv gravid nu BF 5 juli ????????
Hallå alla preggo
Själv gravid nu BF 5 juli ????????
Jag kanske ska berätta om mig. Jag är 34 blir 35 i december. Har två döttrar och en bonus son. Blir vårat första gemensamma barn. Försökt ett år, var hos läkaren pga de så fick ägg stimulering som jag hämtade ut i fredags. Men behöver i äta dem nu då vi plussade. Vi är tok glada. Ska få göra ett tidigt UL v8 ????. Hoppas vi kan följas hela vägen till BF.
Vad har ni för symtom tjejer? Själv ömma bröst och växtvärk i magen
Hoppas vi får följa varandra hela vägen nu.
Vilka ska göra tidigt UL?
Jag ska göra i v 8 eftersom jag har mf och mycket mellanblödningar i bagaget så nu tar jag hormoner två gånger om dagen för att minska risken för mf. Då får vi se om hormonerna hjälpt, om graviditeten är normal och hjärtat slår. Gjorde vul i v 9 med mitt andra barn men det var för att jag fick en blödning. Annars hade jag inte gjort det då jag egentligen tycker att tidiga vul bara ökar oron. Där och då när man gör det och allt ser bra ut blir man ju lugn men dagen efter är man (iaf jag) minst lika orolig igen eftersom det lika gärna kan gå fel då. Jag kanske låter negativ men jag är nog lite färgad av mina mf och vågar inte hoppas för mycket. Känner samma inför gravtest med veckoindikator. I min senaste graviditet fick jag 3+ och kände mig så glad och började släppa lite på oron och dagen efter började jag blöda och fick mf...
Vilka vitaminer ska man ta
Mmm störd som man är så tog man ett till gravtest med veckoindikator, den visade 2-3 veckor så de stämmer. Fick även tid för tidigt UL den 6/12 längtar som tusan till det nu. Vill bara få se pyret och se att det finns ett litet tickande hjärta.
Tänk om man bara kunde slappna av i början.
Vill gärna gå med i fb gruppen. Är den den som heter BF juli 2019?? Har ansökt om att få med nu ????