• babyväntar

Bf Juli 2019

Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?

• Svar på tråden Bf Juli 2019
  • LinneaWookie

Gick in i vecka 8 idag och mår jättebra, inga symptom förutom ömma bröst...Vill ha symptom dock då jag är så nojig över att det inte finns något där inne :-/. Hade svagt rosa flytningar idag och blev ju ännu mer nojig, men läser överallt att det är jättevanligt även när allt står rätt till så jag försöker att inte stressa upp mig. UL på måndag på kliniken där vi genomförde IVF:en som resulterade i denna graviditet. Längtar!

• Shoreline

Hej! Plussade nyligen, bf 22/7 enligt app men är säker på att jag kommer bli flyttad då jag kände av min äl väldigt tydligt.

Har två grabbar sen innan, snart 3 och 2 år gamla.

Vill gärna vara med i FB- gruppen ????

• LinneaWookie
    Tokigsnart skrev 2018-11-17 18:18:57 följande:

Hej!

Hoppar gärna in här jag med, har bf 22/7 om det nu går vägen och pyret e på rätt plats! (Fick nämligen domen på ivf kliniken att vi inte kunde)

Jag 34 mannen min 41 jag har 2 barn sen innan -09 och -10 mannen en sen innan -04

Så detta blir våra första gemensamma

Vi har nu försökt i snart 1,5 år en kemisk grav och ett utomkvedhavandesakap (x)i april i år som slutade med akut operation och de opereradeet bort min högra äggledare, vi gick utredning på ivf klink och fick då reda på att det e stopp i min vänstra äggledare och att vi inte kan få barn på egen hand, var tvungen att tappa 10% för att de skulle skicka in papprena för att ansöka om ivf via länstyrelsen

Har sedan Aug kämpat med vikten och lyckats med det men så hände det ofarbara jag plussade starkt på bim -3 tror jag fortfarande e i chocktillstånd

Men nu e jag liv rädd att det ska vara ett x igen eftersom jag har fått domen, men på Onsdag ska vi till kliniken och göra ett vul för att fastställa gravidetern! Så nu håller jag tummar och tår att det gå vägen!!

Åh vilken resa <3 IVF här med. Håller alla tummar för dig/er!!!
  • JohannaLi

Hej alla!

Hoppar gärna med här. Jag är 30 och min sambo 35, fjärde försöket till första barnet och plussade imorse. Så lycklig! Bf 27 juli enligt uträkning :)

• Pixma
    JohannaLi skrev 2018-11-17 19:48:52 följande:

Hej alla!

Hoppar gärna med här. Jag är 30 och min sambo 35, fjärde försöket till första barnet och plussade imorse. Så lycklig! Bf 27 juli enligt uträkning :)

Stort grattis!
  • Pixma
    Tokigsnart skrev 2018-11-17 18:18:57 följande:

Hej!

Hoppar gärna in här jag med, har bf 22/7 om det nu går vägen och pyret e på rätt plats! (Fick nämligen domen på ivf kliniken att vi inte kunde)

Jag 34 mannen min 41 jag har 2 barn sen innan -09 och -10 mannen en sen innan -04

Så detta blir våra första gemensamma

Vi har nu försökt i snart 1,5 år en kemisk grav och ett utomkvedhavandesakap (x)i april i år som slutade med akut operation och de opereradeet bort min högra äggledare, vi gick utredning på ivf klink och fick då reda på att det e stopp i min vänstra äggledare och att vi inte kan få barn på egen hand, var tvungen att tappa 10% för att de skulle skicka in papprena för att ansöka om ivf via länstyrelsen

Har sedan Aug kämpat med vikten och lyckats med det men så hände det ofarbara jag plussade starkt på bim -3 tror jag fortfarande e i chocktillstånd

Men nu e jag liv rädd att det ska vara ett x igen eftersom jag har fått domen, men på Onsdag ska vi till kliniken och göra ett vul för att fastställa gravidetern! Så nu håller jag tummar och tår att det gå vägen!!

Lite extra fantastiskt när oddsen är emot en så pass mycket! Stort grattis till plusset! Hoppas allt ser bra ut på onsdag:)
    Våra barn är födda -09 och -12.
  • Tokigsnart
    LinneaWookie skrev 2018-11-17 19:45:51 följande:

Åh vilken resa <3 IVF här med. Håller alla tummar för dig/er!!!

Tack snälla :)

Vi hann aldrig skicka in papprena vid ivf jag var tvungen att gå ner först men i stället så plussade jag själv <3 så man e lite nervös över det!!
  • Tokigsnart
    Pixma skrev 2018-11-17 20:06:08 följande:

Lite extra fantastiskt när oddsen är emot en så pass mycket! Stort grattis till plusset! Hoppas allt ser bra ut på onsdag:)

Våra barn är födda -09 och -12.

Ja,verkligen!! Tack snälla

Grattis till dig, när hade ni tänkt berätta för syskonen?
  • LinneaWookie
    Tokigsnart skrev 2018-11-18 07:59:00 följande:

Tack snälla :)

Vi hann aldrig skicka in papprena vid ivf jag var tvungen att gå ner först men i stället så plussade jag själv <3 så man e lite nervös över det!!

Åh jag förstår! Ännu mer fantastiskt- kroppen är ju ett mysterium! <333
  • puffen2009

Hej alla!

Hoppar gärna in här, plussade igår! Det här blir fjärde barnet, har sedan innan tre pojkar födda -05, -07 och -10 Är glad, omtumlad, livrädd osv men i det stora hela känns det helt fantastiskt!

Svar på tråden Bf Juli 2019