Bf Juli 2019
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Hejsan! Är det fler som precis plussat och har bf i Juli?
Gjort NIPT-test idag. Någon fler som valt att göra eller tänker göra det?
Någon mer än jag som har besvär med huvudvärk?
Imorgon ska vi göra nipt-testet! Ser fram emot UL med skräckblandad förtjusning som vanligt...
Gör ni ultraljud i samband med NIPT eller är det separat inbokat?
Jag förstår exakt så var det för mig med jag längtade till min vul samtidigt VILLE JAG ABSOLUT INTE GÅ PÅ TIDEN. Tänkte jag går o lägger mig på den där stolen blundar o stänger för öronen så jag varken ser lr hör haha men när jag kom dit ville jag helt plötsligt se varenda liten detalj i skärmen o höra vart enda ord!
Oron kan äta upp en o känslan är jobbigare än alla graviditssymptom men när man varit där så släpper det o oavsett besked "för då vet man" för oss som har varit med om tidigare missfall är det mest ovissheten som är anledningen. är jag gravid eller inte o när man får besked svart på vitt så mår vi bättre. Ta med dig partner/en nära vän som stöd. <3
För mig blev tyvärr ul inför nipt ingen trevlig upplevelse. Världens sötaste lilla böna, men tyvärr alldeles alldeles stilla...Är i v 10+2 men lilla hjärtat slutade slå i v 8+6 :(
För mig blev tyvärr ul inför nipt ingen trevlig upplevelse. Världens sötaste lilla böna, men tyvärr alldeles alldeles stilla...Är i v 10+2 men lilla hjärtat slutade slå i v 8+6 :(
Visst fanns det en fb grupp? Finns det plats att få vara med där? :)