Bf Juli 2019
Hej alla!
Hoppar gärna med här. Jag är 30 och min sambo 35, fjärde försöket till första barnet och plussade imorse. Så lycklig! Bf 27 juli enligt uträkning :)
Hej alla!
Hoppar gärna med här. Jag är 30 och min sambo 35, fjärde försöket till första barnet och plussade imorse. Så lycklig! Bf 27 juli enligt uträkning :)
Hej alla!
Vad känner ni för symptom?? Själv är jag bara i vecka fem och känner ingenting. Veckan innan jag plussade kände jag både illamående och molvärk, men nu har båda avtagit så man känner ju sig lite orolig..
Ja ni, jag fick dessvärre missfall igår... :'( Det är så oerhört deprimerande att man inte ens vill tänka på det- jag aldrig kommer glömma hur det kändes när allt "kom ut".... Det värsta jag varit med om.
Men det känns ändå lättare på något sätt nu efteråt, hade varit nojig och nedstämd ända sedan i lördags då den första blödningen kom, och kände på mig att det skulle gå åt skogen. Och jättetidigt igår morse vaknade jag av en skarp mensvärksliknande smärta och sen kom det bara när jag gick på toa.... :'(
Vill försöka igen så snart som möjligt då vi har två frysta embryon. Två känns väldigt lite men det är ändå två stora möjligheter till en lyckad graviditet, så jag försöker tänka positivt. Ska till kliniken nu i e.m för att kolla så allt är "ute", hoppas verkligen att jag slipper skrapas, vill bara glömma detta och börja om direkt. Denna gång blir det FET i naturlig cykel, men jag har dålig koll på hur snabbt man kan börja och på vilken dag i cykeln det måste ske. Känns så osäkert då cykeln säkert rubbas vid MF.... Men tack för en fin tid i denna tråd, nu blir det ju inte längre en juli-bäbis för mig
Lycka till allihop, all kärlek till er och era små liv där inne!
Jag plussade i fredags och har beräknad förlossning 30/7 :) Har inte jättemycket symtom mer än mensvärk och spända bröst. Mitt största problem just nu är att jag sover så dåligt på nätterna. Känns som kroppen inte vill sova.. Är det någon annan som har samma problem? Sen vill jag bara att tiden ska gå och de kritiska veckorna är över. Hur stor risk är det att få missfall? :/
Vad kul med lite aktivitet:)
Jag är i vecka 6, ska på första besöket till BM nästa vecka. Min första graviditet. Jag är extremt trött, lätt illamående (inga kräkningar dock) och sover väldigt oroligt. Har inte berättat för någon än förutom min man såklart. Vill se hjärtat slå först innan vi berättar. Hur tänker ni andra kring att berätta?
Här är en till med BF i Juli 2019 med första barnet Enligt egen beräkning är BF 25 Juli, men har även bokat in VUL i mitten av nästa vecka för att bekräfta vecka samt att allt med bebisen står rätt till. Så spännande!
Här är en till med BF i Juli 2019 med första barnet Enligt egen beräkning är BF 25 Juli, men har även bokat in VUL i mitten av nästa vecka för att bekräfta vecka samt att allt med bebisen står rätt till. Så spännande!