• ranten

Bf Juli 2019

Hej hoppar in här!

Plussade svagt igår och lite tydligare idag. Men kan inte riktigt fatta det fortfarande. Har pcos och fick inte ta pergotime denna månaden så vi laddade inför nästa månad egentligen.

Det blir mitt tredje barn, har en 5 åring och 16 månaders.

Vill jättegärna gå med i hemlig facebookgrupp om det finns någon? :)

• ranten
    Ardnas89 skrev 2018-11-17 10:28:41 följande:

Skicka ett meddelande till mig så bjuder jag in dig :)

Skickat meddelande till dig :)
  • ranten
    JohannaLi skrev 2018-11-21 10:24:24 följande:

Hej alla!

Vad känner ni för symptom?? Själv är jag bara i vecka fem och känner ingenting. Veckan innan jag plussade kände jag både illamående och molvärk, men nu har båda avtagit så man känner ju sig lite orolig..

Jag känner inte heller något så direkt är i 5+0 någonstans om jag går efter mensen. Lite öm i brösten och molvärk stick ibland bara.
  • ranten
    JohannaLi skrev 2018-11-21 10:24:24 följande:

Hej alla!

Vad känner ni för symptom?? Själv är jag bara i vecka fem och känner ingenting. Veckan innan jag plussade kände jag både illamående och molvärk, men nu har båda avtagit så man känner ju sig lite orolig..

Jag känner inte heller något så direkt är i 5+0 någonstans om jag går efter mensen. Lite öm i brösten och molvärk stick ibland bara.
  • ranten

Hej hej jag lämnar tråden. Har precis opererats för utomkveds.

Tänkte bara säga att man ska ta symptom som svaga plus med långsam stegring och att man inte har graviditetsymptom på allvar. Jag fick mensvärk/dragande känsla i en höft som gjorde att jag förstod efter att ha läst om just dessa symptom 3 symptom så nu slapp det ju gå för långt. Lycka till med era graviditeter och allt fantastiskt ni har framför er!

Svar på tråden Bf Juli 2019