cassandra92 skrev 2018-10-31 08:38:54 följande:
Jag håller med dig och jag blir så förbannad på mig själv att jag tänker så om jag ska vara ärlig. Vilket gör det till en ond cirkel. Jag vill bara kunna släppa det och tänka "det kommer". Men det är helt omöjligt. Jag försöker att göra allt annat än att tänka på bebisar. Familjeliv är det enda jag har kvar, kollar inte på youtubefamiljer eller instagram med massa bebisar som jag torterade mig med förut. Men det trillar ju in "jag är gravid" bilder från mina vänner också. Så ja man kan ju inte undvika det helt tyvärr.... Jag vet faktiskt inte hur man ska göra. JAg funderar på att bara skita i det ett tag och försöka och ta tag i mig själv. För jag förstår att ingen bebis vill bo i mig om jag är så jävla sur och grinig hahahah
Samma här! Jag vet varken in eller ut med det här.. Hur ska jag sluta tänka? jag slutar liksom leva.. jag har nästan tappat min personlighet.. den kommer tillbaka de där hoppfulla dagarna kring Äl.. typ 4-5 dagar.. sen är jag någon helt annan människa igen..
Samma här, jag raderade till och med mina konton för några dagar sedan för jag blev så ledsen, det ända som kommer upp på instagram är bebisar och alla jäääävla ultraljudsbilder..
Skulle också vilja skita i det ett tag..men vad f'n det är ju det enda jag vill just nu? ska jag då skita i något jag vill? jadu, som sagt man blir knäpp i huvudet.. Så tragiskt att när man tar sig hem från jobbet så ligger jag bara i soffan och lyssnar på poddar.. :/ så mitt liv sett ut i snart 6 månader......