• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Ero13
    1995lj skrev 2018-10-30 19:43:14 följande:

Hej jag är på bim - 2 testade nu ikväll med predictor Early jag ser ett sträck men känner mig ändå så osäker

Tycker att jag ser ett svagt hos dig med! :D Grattis!
  • Teresee
    Jojjans skrev 2018-10-30 19:46:09 följande:

Jag tycker att jag ser nåt! Mycket svagt dock. När är bim?

ÄL +9/10 bara så förväntade mig helt blankt :)
  • Teresee
    Ero13 skrev 2018-10-30 19:48:47 följande:

Jag tycker mig se ett ytterst svagt streck! :D Grattis! Håller tummarna att det blir starkare!

Åh tack! Hoppas på tydligare nu i dagarna. Första gången jag kan ana något, alla andra test har varit helt tokblanka så har liiiiite hopp :D
  • gummsanmadde
    Teresee skrev 2018-10-30 18:52:01 följande:

Kan inte hålla mig från att publicera denna även fast jag vet att det är så himla svagt. Oredigerad bild. Ser ni nåt? Vad tror ni? :D :D :D

:D det är något där!! :) Hoppas att det blir starkare om några dagar!
  • Clemmentina
    MaalinJ skrev 2018-10-30 16:50:13 följande:

Ja jag vet faktiskt inte hur det fungerar. Jag fick bara veta det för några veckor sedan på min senaste undersökning av gyn läkaren.

Vi är under utredning båda två. Eller ja, nu är det väll bara "jag" som behandlas eftersom min man är fullt fungerande. Jag skulle få någon medicin till å börja med nu efter min spolning :) det fanns en del att testa sa dom under vårt parsamtal nu i oktober. Vi har försökt sen feb - 17 men under flera månader hade jag varken mens eller. Äl så min läkare ställde om livmodern på mig å efter det gick jag en cykel på 26-28 dagar och äl tillbaka. Nu börjar dock cykeln bli runt 32 dagar igen så jag vet inte vad som händer riktigt.

Har du fått hjälp? Hur länge har ni försökt?

Hoppas mensen kommer igång så att du kan göra spolningen och därefter börja med medicinen. Håller tummarna för dig!

Jag slutade med p-piller i början av det här året men sen dröjde det ett tag innan mens/ägglossning kom igång och den har minst sagt varit oregelbunden efter det. Vi har inte fått någon hjälp men jag kommer att ta kontakt med gynekolog inom kort.
  • gummsanmadde
    1995lj skrev 2018-10-30 19:43:14 följande:

Hej jag är på bim - 2 testade nu ikväll med predictor Early jag ser ett sträck men känner mig ändå så osäker

Åååh vi st pluss på en kväll :) yay!! Jag ser två streck :) grattis!
  • Alllleee
    Jojjans skrev 2018-10-30 19:48:42 följande:

Det verkar försvinna en del av texten varje gång du citerar någon, tror det ska stå /quote] i slutet på meddelandet, som lätt faller bort. Inte så konstigt i glädje-yran att det går lite fort såklart hehe :)

Jag vet inte vad jag ska Göra annorlunda Hahag!

Skriver efter quote? Är dr fel?
  • gummsanmadde
    gummsanmadde skrev 2018-10-30 20:42:49 följande:

Åååh vi st pluss på en kväll :) yay!! Jag ser två streck :) grattis!

Det ska stå "ååh två stycken pluss på en kväll".
  • Jojjans
    Alllleee skrev 2018-10-30 20:43:23 följande:

Jag vet inte vad jag ska Göra annorlunda Hahag!

Skriver efter quote? Är dr fel?

Jag tror att du råkar radera en del av quote-koden när du börjar skriva... har hänt mig med
  • Solrosen29

Beställde ju test igår som jag trodde skulle komma idag.

Hade tänkt hålla mig till Bim men tänkte att äsch hag testar. Tji fick jag :P Kanske kommer imorgon.

Inga känningar förutom lite stickningar i brösten men de kan jag få inför mens också.

Svar på tråden Vi som har BIM november 18