MaalinJ skrev 2018-10-30 16:50:13 följande:
Ja jag vet faktiskt inte hur det fungerar. Jag fick bara veta det för några veckor sedan på min senaste undersökning av gyn läkaren.
Vi är under utredning båda två. Eller ja, nu är det väll bara "jag" som behandlas eftersom min man är fullt fungerande. Jag skulle få någon medicin till å börja med nu efter min spolning :) det fanns en del att testa sa dom under vårt parsamtal nu i oktober. Vi har försökt sen feb - 17 men under flera månader hade jag varken mens eller. Äl så min läkare ställde om livmodern på mig å efter det gick jag en cykel på 26-28 dagar och äl tillbaka. Nu börjar dock cykeln bli runt 32 dagar igen så jag vet inte vad som händer riktigt.
Har du fått hjälp? Hur länge har ni försökt?
Hoppas mensen kommer igång så att du kan göra spolningen och därefter börja med medicinen. Håller tummarna för dig!
Jag slutade med p-piller i början av det här året men sen dröjde det ett tag innan mens/ägglossning kom igång och den har minst sagt varit oregelbunden efter det. Vi har inte fått någon hjälp men jag kommer att ta kontakt med gynekolog inom kort.