• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Kstadtjej87
    Teresee skrev 2018-10-30 19:14:26 följande:

Jag ska också testa imorgon med annat märke. Håller tummarna så hårt jag bara kan för oss båda!! :D

Jag ska testa med predictor early, vilken testar du med? Asså hade varit så roligt att plussa imorgon då jag fyller år.
  • Teresee
    Kstadtjej87 skrev 2018-10-30 19:24:30 följande:

Jag ska testa med predictor early, vilken testar du med? Asså hade varit så roligt att plussa imorgon då jag fyller år.

Testet ovan är RFSU testa tidigt, men har köpt Clearblue early till imorgon. Åh va häftigt att plussa på sin födelsedag!! Hoppas verkligen för plus för dig!
  • April2
    Teresee skrev 2018-10-30 18:52:01 följande:

Kan inte hålla mig från att publicera denna även fast jag vet att det är så himla svagt. Oredigerad bild. Ser ni nåt? Vad tror ni? :D :D :D

Jag anar något! :)
  • 1995lj

Hej jag är på bim - 2 testade nu ikväll med predictor Early jag ser ett sträck men känner mig ändå så osäker

• Teresee
    April2 skrev 2018-10-30 19:32:02 följande:

Jag anar något! :)

Så himla glad för att det är fler som anar. Var rädd att jag höll på att bli galen. Det är dock lite tydligare i verkligheten! :D
  • Jojjans

Kan inte hålla mig från att publicera denna även fast jag vet att det är så himla svagt. Oredigerad bild. Ser ni nåt? Vad tror ni? :D :D :D

Jag tycker att jag ser nåt! Mycket svagt dock. När är bim?
  • Jojjans
    1995lj skrev 2018-10-30 19:43:14 följande:

Hej jag är på bim - 2 testade nu ikväll med predictor Early jag ser ett sträck men känner mig ändå så osäker

Ser absolut nåt här också! Men svagt svagt
  • malllllin
    Canary skrev 2018-10-30 18:42:14 följande:
    Vi har väl BIM samma dag tror jag, vi får hoppas på mirakel... och om inte annat har vi ju äl snart igen!
    verkligen <3
  • Jojjans
    Alllleee skrev 2018-10-30 19:14:26 följande:

[quote=79178081][quote-nick]Teresee skrev 2018-10-30 18:52:01 följande:[/quote-nick]

Kan inte hålla mig från att publicera denna även fast jag vet att det är så himla svagt. Oredigerad bild. Ser ni nåt? Vad tror ni? :D :D :D[/

Jaaa!!! :D hooppassss

Det verkar försvinna en del av texten varje gång du citerar någon, tror det ska stå /quote] i slutet på meddelandet, som lätt faller bort. Inte så konstigt i glädje-yran att det går lite fort såklart hehe :)
  • Ero13

Jag tycker mig se ett ytterst svagt streck! :D Grattis! Håller tummarna att det blir starkare!
Svar på tråden Vi som har BIM november 18