• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Clemmentina
    MaalinJ skrev 2018-10-29 16:48:41 följande:

I fredags natt började det komma lite lite brunt på pappret precis som det brukar göra någon dag innan mens. Det kom inte mer under natten utan fortsatte hela lördagen med att det bara kom lite på pappret. Satte på mig en binda under söndagen å det blev bara lite brunt å lite blodiga "strimlor" imellanåt när jag torkade mig. Nu idag måndag så finns ingenting.

Vad fasen är detta? Jag har pcos och så här blev det sist mensen försvann i 8 månader.. Ska ju göra min första spolning efter mensen så vi väntar bara på den!!

Fan blir så trött alltså. Orkar inte med detta längre.

Gravtestet va negativt igår.

Det kan inte ha varit en nidblödning? Testa igen om några dagar om mensen inte kommer.

Men känner igen mig. Så frustrerande när kroppen inte funkar. Själv är jag på dag 10 med mens.
  • mangon

Smått bitter.

Hade sex i fredags 26/10 Beräknad äl imorgon 30/10.

Skulle såklart legat idag men sambon somna som en stock. Haft äl flytningar idag och nu ikväll kom värken.

Tog kyss ett äl test som var positivt :(

Alltså missa vi "äl dagen" som tydligen var idag?

Och har bara legat 3 dagar innan.

Men visst är det så att man fortfarande kan bli grå id efter positivt äl test?

Att det finns en möjlighet att om vi ligger imorgon ?

Sjukt besviken att det blivit som det blivit bara! :(

Idag hade ju varit perfekt!

• Alllleee

[quote=79176522][quote-nick]mangon skrev 2018-10-29 22:54:08 följande:[/quote-nick]Smått bitter.

Skulle såklart legat idag men sambon somna som en stock. Haft äl flytningar idag och nu ikväll kom värken.

Idag hade ju varit perfekt![/

Jag hade mys 1-2 dagar efter positivt test och jag har plussat!

De säger ju 12-24h efter positivt test så kör imorgon!

• mangon
    Alllleee skrev 2018-10-29 22:58:27 följande:

[quote=79176522][quote-nick]mangon skrev 2018-10-29 22:54:08 följande:[/quote-nick]Smått bitter.

Idag hade ju varit perfekt![/

Jag hade mys 1-2 dagar efter positivt test och jag har plussat!

De säger ju 12-24h efter positivt test så kör imorgon!

Ja så irriterande!

Kommer ej ha möjlighet att vara med varandra förens imorgonkväll efter Er dottern somnat. :/

Hade ni inte sex dagarna innan äl? Bara efter?
  • Jagerika

Försök 11 blir nu i november, är så trött på allt detta nu :( lägger in mig för att få lite hopp om livet!

1/11Canary, em0ma, teresee, kstadtjej87, minnie768, mallllllin

2/11 Nova92, Ma18

3/11 gummsanmadde, Z1987

4/11 Pemmelie;, jagvetdåinte

5/11 mimmisen1991, Emmas92

7/11 Incognita, CE

8/11 Jojjans, Poolen, Siri88, Elimil, Noanda

9/11 ero13

11/11 Livethänder, Selmans , Carola18

12/10 Missempi

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fia

14/11 mangon

15/11 saraholm, April2

16/11 SofieElise

17/11 Clemmentina

19/11 JohannaLi, Evi 82

20/11 idaisraelsson, Ängel

21/11 Sara11, NervösaNatta, Skitfrustrerad

22/11 väntarpåplusset, CarrooJ

23/11 Miichaella, lw12

24/11 Persi91

26/11 Mia86a

27/11 Cassandra92

28/11 LinaLinnea, Jagerika

• MaalinJ
    Clemmentina skrev 2018-10-29 22:19:43 följande:

Det kan inte ha varit en nidblödning? Testa igen om några dagar om mensen inte kommer.

Men känner igen mig. Så frustrerande när kroppen inte funkar. Själv är jag på dag 10 med mens.

Åh ja vi hade blivit så lyckliga om det skulle varit det men jag tror inte det. Jag har bara en fungerande äggstock så jag tror inte jag hade äl den här gången. :(

Jobbigt att ha mens i 10 dagar. Jag brukar också blöda länge men det brukar bara komma mycket i ca 3-4 dagar. Undra hur länge man ska orka? Känner mig så ledsen ikväll och ensam.
  • Alllleee

[quote=79176547][quote-nick]mangon skrev 2018-10-29 23:04:05 följande:[/quote-nick]Ja så irriterande!

Kommer ej ha möjlighet att vara med varandra förens imorgonkväll efter Er dottern somnat. :/

Hade ni inte sex dagarna innan äl? Bara efter?[/

Vi hade sex 16 & 18, men 18 var det inte fullt ut. Sen precis efter/samband med ägg den 22, på kvällen. Hoppas det går vägen för dig!

• Jojjans
    mangon skrev 2018-10-29 22:54:08 följande:

Smått bitter.

Idag hade ju varit perfekt!

Ett positivt test betyder att äl kommer inom 1-2 dagar, så det är verkligen inte kört imorgon! Jag brukar ha värk i 1-3 dagar i samband med äl. Och ägget lever ju i 12-24 timmar efter att det släppt. Försök få till det imorgon, inte alls kört! Prata med sambon också kanske att det är viktigt att det blir av ikväll?
  • Jojjans
    Jagerika skrev 2018-10-29 23:12:35 följande:

Försök 11 blir nu i november, är så trött på allt detta nu :( lägger in mig för att få lite hopp om livet!

Fy vad jobbigt när det tar sån tid... har följt dig i en annan tråd och såg att du fick din mens trots att du hagt känningar.

Hur var det, har du regelbunden mens och allt annat funkar? Bara att det inte tar sig?
Svar på tråden Vi som har BIM november 18