• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Teresee
    Alllleee skrev 2018-10-29 20:43:50 följande:

Asså fattar inte det. Jag tror nog inte riktigt på det än. Så chockad.

Jag räknade med att ha ägglossning den 20/21, hade mys den 16&18 men den 18 var det inte fullt ut, sedan mys efter ägg den 22 så tror det blev till då! Så ca 8 dagar sedan idag kanske? Tog testa 6 dagar före mens test.

Så glad men rädd o vågar inte tro!!

Kanske ska berätta på farads men vet inte hur jag ska klara mig tills dess!!

Åh typ samma som mig. Var det RFSUs testa tidigt test? Jag är såå sugen på att testa nu. Alltså världens största grattis, är så glad för din skull. Försök att hålla dig till fars dag, maxat att kunna berätta det så ju! :D
  • Alllleee
    Solrosen29 skrev 2018-10-29 21:14:41 följande:

Va kul, grattis till plusset <3 Är det första i gruppen?

Jag beställde hem test idag, borde komma imorgon. Får se om jag kan hålla mig, haha :)

När har du bim? Viket test har du beställt? :D
  • Alllleee

[quote=79176317][quote-nick]Teresee skrev 2018-10-29 21:21:55 följande:[/quote-nick]Åh typ samma som mig. Var det RFSUs testa tidigt test? Jag är såå sugen på att testa nu. Alltså världens största grattis, är så glad för din skull. Försök att hålla dig till fars dag, maxat att kunna berätta det så ju! :D[/

Jasså??? Ja RFSU 6 dagar innan. Förstår det!! Jag hade inget sparat kiss heller direkt haha, nån timme kanske men bara ville testa.. tack asså!!! Jag med fattar inte :O

Ja jag ska verkligen försöka, då blir det mer säkert också ju.. allt kan händs ;/ jag vågar inge ens tro på det än.

• Solrosen29
    Alllleee skrev 2018-10-29 21:23:38 följande:

När har du bim? Viket test har du beställt? :D

Jag har bim på fredag tror jag, ev lördag :) Beställde testlagrets, har för mig att jag körde med dom när jag plussade med sonen någon dag innan bim.
  • gummsanmadde
    Alllleee skrev 2018-10-29 20:28:42 följande:

Jag skakar / är i chock, är detta sant? Jag ser här men jag vet inte???

Aaaaaaaaaa grattis!!!!!! Gud fan va roligt!!!!
  • Alllleee
    Solrosen29 skrev 2018-10-29 21:29:35 följande:

Jag har bim på fredag tror jag, ev lördag :) Beställde testlagrets, har för mig att jag körde med dom när jag plussade med sonen någon dag innan bim.

Okej, då håller jag verkligen tummarna för dig!! Har du några känningar? Hopppassss!!!
  • Canary
    Alllleee skrev 2018-10-29 21:37:02 följande:

Okej, då håller jag verkligen tummarna för dig!! Har du några känningar? Hopppassss!!!

Grattis!!
  • Alllleee

[quote=79176349][quote-nick]gummsanmadde skrev 2018-10-29 21:35:59 följande:[/quote-nick]Aaaaaaaaaa grattis!!!!!! Gud fan va roligt!!!![/

Såååå jävla kul!!! Men det är tidigt än, vågar inte blir för glad tror jag. Men visst är jag glad, är ju i chock ^^ förstår inte ..

• Canary
    MaalinJ skrev 2018-10-29 21:03:38 följande:

Åh tack. Hela det här 1,5 åren har bara handlat om mens, äl och negativa tester. Är så trött på det här å vill bara leva normalt igen :(

Tufft. Kram!!
Svar på tråden Vi som har BIM november 18