• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • malllllin

Tack snälla ! Satt på mobilen också

Jojjans skrev 2018-10-29 17:19:07 följande:

1/11Canary, em0ma, teresee, kstadtjej87, minnie768, mallllllin

2/11 Nova92, Ma18

3/11 gummsanmadde, Z1987, Carola18 

4/11 Pemmelie;, jagvetdåinte 

5/11 mimmisen1991, Emmas92 

7/11 Incognita, CE 

8/11 Jojjans, Poolen, Siri88, Elimil, Noanda 

9/11 ero13 

11/11 Livethänder, Selmans 

12/10 Missempi 

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fia 

14/11 mangon 

15/11 saraholm, April2 

16/11 SofieElise 

17/11 Clemmentina 

19/11 JohannaLi, Evi 82 

20/11 idaisraelsson 

21/11 Sara11, NervösaNatta, Skitfrustrerad 

22/11 väntarpåplusset, CarrooJ 

23/11 Miichaella, lw12 

24/11 Persi91 

26/11 Mia86a 

27/11 Cassandra92

28/11 LinaLinnea

• Canary
    MaalinJ skrev 2018-10-29 16:48:41 följande:

I fredags natt började det komma lite lite brunt på pappret precis som det brukar göra någon dag innan mens. Det kom inte mer under natten utan fortsatte hela lördagen med att det bara kom lite på pappret. Satte på mig en binda under söndagen å det blev bara lite brunt å lite blodiga "strimlor" imellanåt när jag torkade mig. Nu idag måndag så finns ingenting.

Vad fasen är detta? Jag har pcos och så här blev det sist mensen försvann i 8 månader.. Ska ju göra min första spolning efter mensen så vi väntar bara på den!!

Fan blir så trött alltså. Orkar inte med detta längre.

Gravtestet va negativt igår.

Känner verkligen med dig!!!

Kämpa!
  • Canary

Gravtest negativt idag igen, med en känslighet på 10 vaddetnuärförmåttenhet så borde det ju synas nu. Bara att vänta på mensen tror jag. Känner mig ledsen!

• malllllin

Hmmmm hade du bim på fredag?

Vad är det för gravtest du tar?

Canary skrev 2018-10-29 18:49:42 följande:

Gravtest negativt idag igen, med en känslighet på 10 vaddetnuärförmåttenhet så borde det ju synas nu. Bara att vänta på mensen tror jag. Känner mig ledsen!

• Anonym (Ängel)
    April2 skrev 2018-10-28 19:33:06 följande:

Ätit biosolvon sen i fredags kväll nu och fått mkt mer flytningar! Jag har iofs alltid äggviteliknande flytningar några dagar innan ägglossning men tycker att de brukar vara så sjukt "tjocka" så förhoppningsvis får de bättre kvalitet av bisolvonet den här gången. Idag bytte jag dock till theracough eftersom jag såg att det var samma aktiva ämne i den som de testat i en (väldigt gammal) studie om fertilitet. :) Vad gör man inte om det kan öka chansen?!

Jag köpte också bisolvon igår.. jag har nog problemet att det är tvärtom.. mitt är alltid jätte vattnigt.. kanske inte är så bra att jag tar bisolvon då? Har ju dock aldrig märkt av något sekret som är som äggvita.. det är det jag tänkte bisolvonen kunde hjälpa mig med?! Men kanske inte?? :(
  • Anonym (Ängel)
    Jojjans skrev 2018-10-29 17:19:47 följande:

Hoppas jag fick med alla nu! :)

Missat mig.. har bim 20/11..
  • April2
    Anonym (Ängel) skrev 2018-10-29 19:06:02 följande:

Jag köpte också bisolvon igår.. jag har nog problemet att det är tvärtom.. mitt är alltid jätte vattnigt.. kanske inte är så bra att jag tar bisolvon då? Har ju dock aldrig märkt av något sekret som är som äggvita.. det är det jag tänkte bisolvonen kunde hjälpa mig med?! Men kanske inte?? :(

Håller tummarna att det funkar för oss båda! :) Jag och min sambo har ju försökt så länge så jag har inga större förhoppningar om att det ska fungera.. Inställd på att det kommer bli ivf i slutändan men tills dess tänker jag prova allt jag kan! :)
  • Jojjans
    Anonym (Ängel) skrev 2018-10-29 19:07:24 följande:

Missat mig.. har bim 20/11..

Såg inte ditt namn på listan jag kopierat? Vet du inte hur du lägger till dig?
Svar på tråden Vi som har BIM november 18