• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Em0ma
    Teresee skrev 2018-10-28 22:05:56 följande:
    Kul ändå att vi är tre (enligt listan till och med fler) på samma datum. Hoppas åtminstone någon utav oss plussar trots blanka tester tidigt.. <3 håller tummar och tår för oss!
    Ja faktiskt :) Det hoppas jag också!! Håller tummar och tår!
  • idaisraelsson
    JohannaLi skrev 2018-10-28 19:10:07 följande:

Köpte på apoteket :) tester första månaden med rosenrot

Okej. Men vad tyckte du?
  • idaisraelsson
    Livethänder skrev 2018-10-28 20:25:33 följande:

Hej alla! Hade äl idag, första gången sedan augusti som jag verkligen kände av den också :) har testat med äl-test och bifogar en bild här. Tre timmar efter det starka testet blev det svagare igen på kvällen. Kan stegringen gå förbi så snabbt? Och tycker ni att det nedersta testet ser positivt ut? :)

Jag tycker ägglossningstest är så förvirrande. Jag har tyvärr inget svar mer än att du säkert har ägglossning, eller kommer att få. Testa imorgon och se hur det ser ut då. Meddela gärna:)
  • Skitfrustrerad

Ville bara lägga till mig själv i listan... :)

2/11 Nova92

3/11 gummsanmadde, Z1987, Carola18

4/11 Pemmelie;, jagvetdåinte

5/11 mimmisen1991, Emmas92

7/11 Incognita, CE

8/11 Jojjans, Poolen, Siri88, Elimil, Noanda

9/11 ero13

11/11 Livethänder, Selmans

12/10 Missempi

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fia

14/11 mangon

15/11 saraholm, April2

16/11 SofieElise

17/11 Clemmentina

19/11 JohannaLi, Evi 82

20/11 idaisraelsson

21/11 Sara11, NervösaNatta, Skitfrustrerad

22/11 väntarpåplusset, CarrooJ

23/11 Miichaella, lw12

24/11 Persi91

26/11 Mia86a

27/11 Cassandra92

• Jojjans

Hej alla! Hade äl idag, första gången sedan augusti som jag verkligen kände av den också :) har testat med äl-test och bifogar en bild här. Tre timmar efter det starka testet blev det svagare igen på kvällen. Kan stegringen gå förbi så snabbt? Och tycker ni att det nedersta testet ser positivt ut? :)

Stegringen kan absolut gå förbi så snabbt! Och enligt barnmorskan som jobbar på RFSU (fick prata med henne om mina tester då jag fick för svaga streck) så sa hon att man ska inte stirra sig blind på det enskilda testet och hur starkt det är, utan ser man en tydlig ökning och sen sänkning jämfört med omkringliggande dagar så är det positivt, även om det är lite svagare sträck.
  • Ero13

Så där såg mitt test ut förra månaden. Då var det starkt, som ditt nedersta, sjönk sedan efter några timmar. Jag testade med Cb digitala tester denna månad och det kändes mycket lättare än att avgöra om strecken är tillräckligt starka. Jag tog rfsu-stickor samtidigt och jag skulle aldrig tolkat det som positivt, när jag samtidigt fick positivt med Cb. :)
  • Anonym (Ängel)

Hej..

tänkte följas åt tillsammans med er.. jag har bim 20/11..

Är inne på 4:e försöket, inte alls länge men stressen börjar krypa på.. förra månaden var jag maniskt i att testa.. men denna månad tänker jag inte köpa några gravtest alls..man blir knäpp tillslut

• Solrosen29

Hej, tror jag har BIM 2/11. Har inte köpt hem nå test och tänkte nog inte göra det heller.

Inga känningar eller tecken så mensen dyker nog upp snart ????

• idaisraelsson
    Johannamari skrev 2018-10-28 21:12:24 följande:

Jag köpte på Life, Hälsokost. Tog 1tabl varje morgon från mens-start fram tills i torsdags (beräk. ÄL idag 28/10)

Okej:) då kanske jag ska testa det om det inte blir någon bebis denna gång:)

Tack så mycket för svar:)
  • minnie768
    Solrosen29 skrev 2018-10-29 09:40:03 följande:

Hej, tror jag har BIM 2/11. Har inte köpt hem nå test och tänkte nog inte göra det heller.

Inga känningar eller tecken så mensen dyker nog upp snart ????

Hej, välkommen! Jag har bim den 1/11, inga tecken alls så tror att mensen kommer snart här också. Enda skillnad från föregående månader är att jag tycker att jag haft molande värk i tjejmagen senaste veckorna. Brukar komma någon dag innan mens bara.. Så jag tror inte direkt på något plus i veckan :(
Svar på tråden Vi som har BIM november 18