• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • April2
    Anonym (Ängel) skrev 2018-10-27 09:45:40 följande:

Jag är också sugen på att testa bisolvon.. men mest för jag aldrig känt av mitt äl-sekret.: det är på sin höjd lite vattnigare runt äl.. men tycker fortfarande det är lite trögt/vitt.... men jag har liksom inga flytningar som äggvita alls.. är orolig om jag tar bisolvon att de blir ännu vattnigare..? Allt funkar som en klocka för mig.. mens kommer på rätt dag max -+1 dag... får utslag på äl-test samma datum typ... men inget sekret alls.....

Ätit biosolvon sen i fredags kväll nu och fått mkt mer flytningar! Jag har iofs alltid äggviteliknande flytningar några dagar innan ägglossning men tycker att de brukar vara så sjukt "tjocka" så förhoppningsvis får de bättre kvalitet av bisolvonet den här gången. Idag bytte jag dock till theracough eftersom jag såg att det var samma aktiva ämne i den som de testat i en (väldigt gammal) studie om fertilitet. :) Vad gör man inte om det kan öka chansen?!
  • Anonym (Guld)

Hoppar in här jag också! Jag kommer ha BIM den 9/11 och håller tummar och tår för plus, som stannar!

• Annamalmo90

Hej. Följer gärna denna tråd. :)

Vi Försöker med 2:a barnet (missfall 26/9 så vet inte riktigt när jag har min BIM, men jag tror 2/11, 3/11)

Ni som har BIM till helgen, har ni några symptom? ?Mensvärk?, ömmande bröst.. nåt? :)

• Annamalmo90
    Annamalmo90 skrev 2018-10-28 19:57:00 följande:

Vi Försöker med 2:a barnet (missfall 26/9 så vet inte riktigt när jag har min BIM, men jag tror 2/11, 3/11)

Ni som har BIM till helgen, har ni några symptom? ?Mensvärk?, ömmande bröst.. nåt? :)

Såg nu att det var en tråd med första försök. Förlåt, läste snabbt och snappade upp ?försök i november?. Hoppas vi alla får plus i november :). Lycka till till oss. <3
  • Livethänder

Hej alla! Hade äl idag, första gången sedan augusti som jag verkligen kände av den också :) har testat med äl-test och bifogar en bild här. Tre timmar efter det starka testet blev det svagare igen på kvällen. Kan stegringen gå förbi så snabbt? Och tycker ni att det nedersta testet ser positivt ut? :)

• malllllin
    Annamalmo90 skrev 2018-10-28 19:57:00 följande:

har min BIM på torsdag och har lite mensvärk o ömma bröst, tog dock ett test i lördags som var negativt, vi får se, men hoppas inte för mycket  Glad
  • Em0ma
    Teresee skrev 2018-10-28 11:33:23 följande:
    Jag har också BIM 1/11 och tokblankt test idag, kunde inte ens inbilla mig nåt. :(
    Canary skrev 2018-10-28 09:07:58 följande:
    Nä, negativt idag igen. Fan.
    Också bim 1/11 då flo flyttat fram mig igen... Också tokblankt test idag..

• Johannamari
    idaisraelsson skrev 2018-10-28 13:10:56 följande:

Hej

Ni som äter rosenrot, vilken äter ni? Hur äter ni? Var kan man köpa?

Jag köpte på Life, Hälsokost. Tog 1tabl varje morgon från mens-start fram tills i torsdags (beräk. ÄL idag 28/10)
  • Jojjans
    Annamalmo90 skrev 2018-10-28 20:02:40 följande:

Såg nu att det var en tråd med första försök. Förlåt, läste snabbt och snappade upp ?försök i november?. Hoppas vi alla får plus i november :). Lycka till till oss. <3

Som jag förstått det är det en tråd för första försöket just denna graviditet, oavsett antal barn sen innan. Och även för dem som försökt sen tidigare och varit med i andra bim-trådar. Tycker absolut att du ska känna dig välkommen!
  • Teresee
    Em0ma skrev 2018-10-28 20:58:39 följande:

Också bim 1/11 då flo flyttat fram mig igen... Också tokblankt test idag..

Kul ändå att vi är tre (enligt listan till och med fler) på samma datum. Hoppas åtminstone någon utav oss plussar trots blanka tester tidigt.. <3 håller tummar och tår för oss!
Svar på tråden Vi som har BIM november 18