Inlägg från: idaisraelsson |Visa alla inlägg
  • idaisraelsson

Vi som har BIM november 18

Jag hoppar in här jag med. Har följt med några månader men ingen bebis ännu. Jag hoppas verkligen på denna månad <3 har bim 20/11.

1/11 Canary, em0ma, teresee, kstadtjej87, minnie768

2/11 Nova92 

3/11 gummsanmadde, Z1987, Carola18 

4/11 Pemmelie 

5/11 mimmisen1991, Emmas92 

7/11 Jojjans, Incognita 

8/11 Poolen, Siri88, Elimil, Noanda 

9/11 ero13 

11/11 Livethänder, Selmans 

12/10 Missempi 

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fian82 

14/11 mangon 

15/11 saraholm, April2 

16/11 SofieElise 

17/11 Clemmentina

19/11 JohannaLi, Evi 82 

20/11 idaisraelsson

21/11 Sara11, NervösaNatta 

22/11 väntarpåplusset 

23/11 Miichaella

24/11 Persi91

26/11 Mia86a[/quote]

• idaisraelsson

Hej alla:)

Jag tänkte att det var vår chans denna månad efter 6 försök. Men jag har ägglossning mellan den 31:a okt - 6:e nov. Har oregelbunden mens så vet inte exakt. Nu är det så att sist gången jag och sambon kan mysa blir den 29:e okt, då han ska iväg sen med jobbet i två veckor :(

Min fråga.... kan vi klara det? Eller lever inte spermierna så länge inut i mig?

• idaisraelsson
    JohannaLi skrev 2018-10-28 19:10:07 följande:

Köpte på apoteket :) tester första månaden med rosenrot

Okej. Men vad tyckte du?
  • idaisraelsson
    Livethänder skrev 2018-10-28 20:25:33 följande:

Hej alla! Hade äl idag, första gången sedan augusti som jag verkligen kände av den också :) har testat med äl-test och bifogar en bild här. Tre timmar efter det starka testet blev det svagare igen på kvällen. Kan stegringen gå förbi så snabbt? Och tycker ni att det nedersta testet ser positivt ut? :)

Jag tycker ägglossningstest är så förvirrande. Jag har tyvärr inget svar mer än att du säkert har ägglossning, eller kommer att få. Testa imorgon och se hur det ser ut då. Meddela gärna:)
  • idaisraelsson
    Johannamari skrev 2018-10-28 21:12:24 följande:

Jag köpte på Life, Hälsokost. Tog 1tabl varje morgon från mens-start fram tills i torsdags (beräk. ÄL idag 28/10)

Okej:) då kanske jag ska testa det om det inte blir någon bebis denna gång:)

Tack så mycket för svar:)
  • idaisraelsson

Åh blir galen på denna väntan och denna ovisshet:(

Har tagit ägglossningstest. Och vad säger ni? Är det eller inte?

Siffrorna som står på är datum.

• idaisraelsson
    Ero13 skrev 2018-10-31 22:21:48 följande:

Det är ju så gott som positivt. Det är jättesvårt, jag håller med. Denna månad köpte jag Cb digitala äl-test för att jag, som du, kände mig osäker på om det verkligen var positivt fastän det inte var lika stark som kontrollstrecket eller starkare. Jag fick positivt med Cb i två dagar och första dagen var tedtstickan (rfsu) ljusare än ditt (då hade jag aldrig trott att det var positivt) och andra dagen var den ungefär lika starkt som det du har nu. Dagen efter blev det svagare och fick även då negativt med Cb.

Tack för svar:) jag hoppas verkligen på positivt:)

Jag tänkte köpa clearblue men hade så många av dessa hemma så vill få slut på dem först:)

De här billiga testerna är väl inte dom bästa kanske, får nog satsa på clearblue om det inte tar sig denna gång:)
  • idaisraelsson
    Onlyme86 skrev 2018-10-31 22:30:53 följande:

Jag tror nog att det kan vara positivt. Såhär såg mina ut. Om jag enbart gått efter stickan så hade jag nog inte trott på ÄL helt och hållet.

Tack för svar:) Det är inte lätt med dessa älstickor. Ska nog satsa på clearblue om det inte tar sig denna gång :) tack för bilden då kan jag jämföra :)
  • idaisraelsson
    Jojjans skrev 2018-11-01 06:23:38 följande:

Jag tycker det är supersvårt att se om man inte ser hur det såg ut dagarna innan och efter, så man har något att jämföra med.. båda ser positiva ut enligt mig men det beror ju på som sagt.

Tack för svar:) Så sant. Jag fortsätter att ta tänkte jag så får vi se hur det ser ut:)
  • idaisraelsson
    Anonym (Ängel) skrev 2018-11-01 08:27:37 följande:

Jag tycker de där testerna är så himla svåra att tyda. Jag kör på CB hela tiden.. Även om de är lite dyrare så är det så himla värt det istället för att fundera och kanske missa i värsta fall för man inte tror att de är positiva. Men såklart kostnaden är inte så rolig med de CB... 

Det är så sant. Blir det inget denna gång så ska jag köpa clearblue :)))
Svar på tråden Vi som har BIM november 18