• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • SofieElise
    April2 skrev 2018-10-29 20:04:58 följande:

På FASS står det att det aktiva ämnet är Bromhexin i bisolvon. Jag använder en slemlösande som innehåller guaifenesin nu men de flesta verkar köra på bisolvon! :)

Spännande att se om det funkar!

Kör på min Bisolvon nu. Min fertila period enl NC börjar imorgon och tog lite idag.
  • Alllleee
    Teresee skrev 2018-10-29 20:38:12 följande:

Grattis!!!! Åh va kul! Såg att du skulle ha BIM i helgen så hur många dagar efter ÄL är detta? ÄL+? Nu blir jag så sugen på att testa imorgon! :D

Asså fattar inte det. Jag tror nog inte riktigt på det än. Så chockad.

Jag räknade med att ha ägglossning den 20/21, hade mys den 16&18 men den 18 var det inte fullt ut, sedan mys efter ägg den 22 så tror det blev till då! Så ca 8 dagar sedan idag kanske? Tog testa 6 dagar före mens test.

Så glad men rädd o vågar inte tro!!

Kanske ska berätta på farads men vet inte hur jag ska klara mig tills dess!!
  • MaalinJ
    Canary skrev 2018-10-29 18:47:37 följande:

Känner verkligen med dig!!!

Kämpa!

Åh tack. Hela det här 1,5 åren har bara handlat om mens, äl och negativa tester. Är så trött på det här å vill bara leva normalt igen :(
  • Ma18
    Alllleee skrev 2018-10-29 20:28:42 följande:

Jag skakar / är i chock, är detta sant? Jag ser här men jag vet inte???

Stort grattis!! Vad spännande ????
  • Alllleee
    Ma18 skrev 2018-10-29 21:07:41 följande:

Stort grattis!! Vad spännande ????

Jaaaa sååå spännande!!! Äntligen!!
  • Solrosen29

Va kul, grattis till plusset <3 Är det första i gruppen?

Jag beställde hem test idag, borde komma imorgon. Får se om jag kan hålla mig, haha :)

• Jojjans
    Alllleee skrev 2018-10-29 20:43:50 följande:

Jag räknade med att ha ägglossning den 20/21, hade mys den 16&18 men den 18 var det inte fullt ut, sedan mys efter ägg den 22 så tror det blev till då! Så ca 8 dagar sedan idag kanske? Tog testa 6 dagar före mens test.

GRATTIS! Kul med plus i gruppen innan nov ens börjat :) När har du bim?
  • Alllleee
    Solrosen29 skrev 2018-10-29 21:14:41 följande:

Va kul, grattis till plusset <3 Är det första i gruppen?

Jag beställde hem test idag, borde komma imorgon. Får se om jag kan hålla mig, haha :)

Taaack!!!! Jag vet inte, inte ens nov ju men bim helgen egentligen :D
  • Alllleee
    Jojjans skrev 2018-10-29 21:16:46 följande:

GRATTIS! Kul med plus i gruppen innan nov ens börjat :) När har du bim?

Tack!!!! Ja eller hur?! Bim på Lördag/söndag! Testade med 6 dagar före test
  • Teresee
    Alllleee skrev 2018-10-29 20:43:50 följande:

Åh typ samma som mig. Var det RFSUs testa tidigt test? Jag är såå sugen på att testa nu. Alltså världens största grattis, är så glad för din skull. Försök att hålla dig till fars dag, maxat att kunna berätta det så ju! :D
Svar på tråden Vi som har BIM november 18