• Alllleee

Vi som har BIM november 18

Teresee skrev 2018-10-29 10:42:15 följande:

Så många som har BIM nu den 1:a.. Som sagt tokblankt test igår och jag lyckades hålla mig från att testa imorse. Har tyvärr både igår och idag haft riktig PMS huvudvärk. Brukar dock bara ha det dagen innan mens men nu har jag haft det i två dagar redan och enligt kalendern så ?borde? det komma först på onsdag. Så vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Är även brutalt törstig och sugen på vatten. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det?

Hur går det för er andra som har BIM denna vecka? :)

Jag ska ha bim till helgen också. Har mycket molnande värk, vet inte riktigt vad det betyder. Ömma bröstvårtor sen ägglossning. :p men Jag tror inte det lär blir plus, får avvakta o se
  • Alllleee
    Teresee skrev 2018-10-29 20:38:12 följande:

Grattis!!!! Åh va kul! Såg att du skulle ha BIM i helgen så hur många dagar efter ÄL är detta? ÄL+? Nu blir jag så sugen på att testa imorgon! :D

Asså fattar inte det. Jag tror nog inte riktigt på det än. Så chockad.

Jag räknade med att ha ägglossning den 20/21, hade mys den 16&18 men den 18 var det inte fullt ut, sedan mys efter ägg den 22 så tror det blev till då! Så ca 8 dagar sedan idag kanske? Tog testa 6 dagar före mens test.

Så glad men rädd o vågar inte tro!!

Kanske ska berätta på farads men vet inte hur jag ska klara mig tills dess!!
  • Alllleee
    Ma18 skrev 2018-10-29 21:07:41 följande:

Stort grattis!! Vad spännande ????

Jaaaa sååå spännande!!! Äntligen!!
  • Alllleee
    Solrosen29 skrev 2018-10-29 21:14:41 följande:

Va kul, grattis till plusset <3 Är det första i gruppen?

Jag beställde hem test idag, borde komma imorgon. Får se om jag kan hålla mig, haha :)

Taaack!!!! Jag vet inte, inte ens nov ju men bim helgen egentligen :D
  • Alllleee
    Jojjans skrev 2018-10-29 21:16:46 följande:

GRATTIS! Kul med plus i gruppen innan nov ens börjat :) När har du bim?

Tack!!!! Ja eller hur?! Bim på Lördag/söndag! Testade med 6 dagar före test
  • Alllleee
    Solrosen29 skrev 2018-10-29 21:14:41 följande:

Va kul, grattis till plusset <3 Är det första i gruppen?

Jag beställde hem test idag, borde komma imorgon. Får se om jag kan hålla mig, haha :)

När har du bim? Viket test har du beställt? :D
  • Alllleee

[quote=79176317][quote-nick]Teresee skrev 2018-10-29 21:21:55 följande:[/quote-nick]Åh typ samma som mig. Var det RFSUs testa tidigt test? Jag är såå sugen på att testa nu. Alltså världens största grattis, är så glad för din skull. Försök att hålla dig till fars dag, maxat att kunna berätta det så ju! :D[/

Jasså??? Ja RFSU 6 dagar innan. Förstår det!! Jag hade inget sparat kiss heller direkt haha, nån timme kanske men bara ville testa.. tack asså!!! Jag med fattar inte :O

Ja jag ska verkligen försöka, då blir det mer säkert också ju.. allt kan händs ;/ jag vågar inge ens tro på det än.

• Alllleee
    Solrosen29 skrev 2018-10-29 21:29:35 följande:

Jag har bim på fredag tror jag, ev lördag :) Beställde testlagrets, har för mig att jag körde med dom när jag plussade med sonen någon dag innan bim.

Okej, då håller jag verkligen tummarna för dig!! Har du några känningar? Hopppassss!!!
Svar på tråden Vi som har BIM november 18