• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Ero13

Kan ni som plussat lägga till er? Eller skriva ert plusdatum och vilket bim/äl det var så att någon annan kan lägga till er:)

• Jojjans
    Alllleee skrev 2018-10-31 19:12:12 följande:

Ca 21 kanske.. inte helt 100%.. fick lite rosa på pappret den 24, Så i samband med det kom molvärk

Spännande att det kom så tidigt! Inplantation ?ska? ju inte kunna ske innan äl+6, men nu kände du ju så, och var gravid så nåt måste ju ha hänt då!

Jag inbillar mig också att jag känner något molande, men det har jag också gjort ibland under cykler när jag inte förakt bli gravid. Men imorse vaknade jag också 04.30 av mig själv med svag hjärtklappning - ett sv mina tidigaste symptom förra gången.
  • Alllleee
    Jojjans skrev 2018-10-31 20:23:41 följande:

Spännande att det kom så tidigt! Inplantation ?ska? ju inte kunna ske innan äl+6, men nu kände du ju så, och var gravid så nåt måste ju ha hänt då!

Jag inbillar mig också att jag känner något molande, men det har jag också gjort ibland under cykler när jag inte förakt bli gravid. Men imorse vaknade jag också 04.30 av mig själv med svag hjärtklappning - ett sv mina tidigaste symptom förra gången.

Vissa känner ju äggloss & konstig känsla så kan ju varit det + att ägget fäste, sen fortsatte det väl bara haha!

Jag har nog aldrig fått känningar innan mens innan, möjligen någon dag innan bara en kort stund sen inget mer. Nu var det vare dag o så.

Jasså? Hoppas då det blir för dig med! När ska/kan du testa?

Tog vecko indikator ikväll och jag var även gravid på den haha! Så glad men inte redigt fattat ändå!
  • Jojjans
    Alllleee skrev 2018-10-31 20:34:56 följande:

Vissa känner ju äggloss & konstig känsla så kan ju varit det + att ägget fäste, sen fortsatte det väl bara haha!

Jag har nog aldrig fått känningar innan mens innan, möjligen någon dag innan bara en kort stund sen inget mer. Nu var det vare dag o så.

Jasså? Hoppas då det blir för dig med! När ska/kan du testa?

Tog vecko indikator ikväll och jag var även gravid på den haha! Så glad men inte redigt fattat ändå!

Har bim nästa torsdag, den 8e. Om jag kan se lika tidigt som signaler borde jag kunna testa på måndag (äl+10). Men har bara vanliga test hemma, inga testa-tidigt, så det kanske får vänta.

Härligt med plus även på dom supertydliga testen! Känns det lättare attt ta in då eller ff overkligt? Vet din sambo/man också?
  • Sångfågeln87
    Ero13 skrev 2018-10-31 19:53:12 följande:

Kan ni som plussat lägga till er? Eller skriva ert plusdatum och vilket bim/äl det var så att någon annan kan lägga till er:)

Hej!
    Du får gärna lägga till mig bim 6/11 inte plussat ännu. Ska kolla i helgen =)
  • Alllleee
    Jojjans skrev 2018-10-31 21:01:28 följande:

Har bim nästa torsdag, den 8e. Om jag kan se lika tidigt som signaler borde jag kunna testa på måndag (äl+10). Men har bara vanliga test hemma, inga testa-tidigt, så det kanske får vänta.

Härligt med plus även på dom supertydliga testen! Känns det lättare attt ta in då eller ff overkligt? Vet din sambo/man också?

Ja det kanske skulle kunna gå då ja! Jag kunde hu det med test tidigare :)

Ja verkligen :D ja det gör det men ändå lite overkligt än, när man velat så länge!

Nej jag ska berätta imorgon då han är iväg idag. Tänka ta testet imorgon med honom men så tänkte jag att kanske var det andra testet fel så kunde inte hålla mig,.. men nu ska jag ta ett annat med honom imorgon eller ge han testet om det syns på det än :D
  • Alllleee
    Jojjans skrev 2018-10-31 21:01:28 följande:

Ja det kanske skulle kunna gå då ja! Jag kunde hu det med test tidigare :)

Ja verkligen :D ja det gör det men ändå lite overkligt än, när man velat så länge!

Nej jag ska berätta imorgon då han är iväg idag. Tänka ta testet imorgon med honom men så tänkte jag att kanske var det andra testet fel så kunde inte hålla mig,.. men nu ska jag ta ett annat med honom imorgon eller ge han testet om det syns på det än :D
  • Ero13
    Sångfågeln87 skrev 2018-10-31 21:14:52 följande:

Hej!

Du får gärna lägga till mig bim 6/11 inte plussat ännu. Ska kolla i helgen =)

Absolut! :)
  • Ero13

BIM-lista nov

1/11 Canary, em0ma, teresee, kstadtjej87, minnie768, mallllllin 

2/11 Nova92, Ma18 

3/11 gummsanmadde, Z1987 

4/11 Pemmelie;, jagvetdåinte

6/11 Sångfågeln87

5/11 mimmisen1991, Emmas92 

7/11 Incognita, CE 

8/11 Jojjans, Poolen, Siri88, Elimil, Noanda 

9/11 ero13 

11/11 Livethänder, Selmans , Carola18 

12/10 Missempi 

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fia 

14/11 mangon 

15/11 saraholm, April2 

16/11 SofieElise 

17/11 Clemmentina 

19/11 JohannaLi, Evi 82 

20/11 idaisraelsson, Ängel 

21/11 Sara11, NervösaNatta, Skitfrustrerad 

22/11 väntarpåplusset, CarrooJ 

23/11 Miichaella, lw12 

24/11 Persi91 

26/11 Mia86a 

27/11 Cassandra92 

28/11 LinaLinnea, Jagerika

PLUS-Listan!!

• idaisraelsson

Åh blir galen på denna väntan och denna ovisshet:(

Har tagit ägglossningstest. Och vad säger ni? Är det eller inte?

Siffrorna som står på är datum.

Svar på tråden Vi som har BIM november 18