• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Ero13
    Sångfågeln87 skrev 2018-10-31 21:14:52 följande:

Hej!

Du får gärna lägga till mig bim 6/11 inte plussat ännu. Ska kolla i helgen =)

Jag ska testa på söndag! :) Spännande! ^^
  • Ero13
    idaisraelsson skrev 2018-10-31 22:12:30 följande:

Åh blir galen på denna väntan och denna ovisshet:(

Har tagit ägglossningstest. Och vad säger ni? Är det eller inte?

Siffrorna som står på är datum.

Det är ju så gott som positivt. Det är jättesvårt, jag håller med. Denna månad köpte jag Cb digitala äl-test för att jag, som du, kände mig osäker på om det verkligen var positivt fastän det inte var lika stark som kontrollstrecket eller starkare. Jag fick positivt med Cb i två dagar och första dagen var tedtstickan (rfsu) ljusare än ditt (då hade jag aldrig trott att det var positivt) och andra dagen var den ungefär lika starkt som det du har nu. Dagen efter blev det svagare och fick även då negativt med Cb.
  • Onlyme86
    idaisraelsson skrev 2018-10-31 22:13:28 följande:

Bild

Jag tror nog att det kan vara positivt. Såhär såg mina ut. Om jag enbart gått efter stickan så hade jag nog inte trott på ÄL helt och hållet.

• Em0ma

Flyttar bim från 1 till 30e :) Lycka till alla nu i Nov!

BIM-lista nov

1/11 Canary, teresee, kstadtjej87, minnie768, mallllllin 

2/11 Nova92, Ma18 

3/11 gummsanmadde, Z1987 

4/11 Pemmelie;, jagvetdåinte 

5/11 mimmisen1991, Emmas92 

7/11 Incognita, CE 

8/11 Jojjans, Poolen, Siri88, Elimil, Noanda 

9/11 ero13 

11/11 Livethänder, Selmans , Carola18 

12/10 Missempi 

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fia 

14/11 mangon 

15/11 saraholm, April2 

16/11 SofieElise 

17/11 Clemmentina 

19/11 JohannaLi, Evi 82 

20/11 idaisraelsson, Ängel 

21/11 Sara11, NervösaNatta, Skitfrustrerad 

22/11 väntarpåplusset, CarrooJ 

23/11 Miichaella, lw12 

24/11 Persi91 

26/11 Mia86a 

27/11 Cassandra92 

28/11 LinaLinnea, Jagerika

30/11 em0ma

PLUS-Listan!!

• Kiwibe

Hej, hoppar gärna på här!

BIM 3/11.

En tidigare graviditet där jag var tvungen att göra sen abort pga Acrani hos fostret.

Hoppas på lycka denna gång <3

• idaisraelsson
    Ero13 skrev 2018-10-31 22:21:48 följande:

Det är ju så gott som positivt. Det är jättesvårt, jag håller med. Denna månad köpte jag Cb digitala äl-test för att jag, som du, kände mig osäker på om det verkligen var positivt fastän det inte var lika stark som kontrollstrecket eller starkare. Jag fick positivt med Cb i två dagar och första dagen var tedtstickan (rfsu) ljusare än ditt (då hade jag aldrig trott att det var positivt) och andra dagen var den ungefär lika starkt som det du har nu. Dagen efter blev det svagare och fick även då negativt med Cb.

Tack för svar:) jag hoppas verkligen på positivt:)

Jag tänkte köpa clearblue men hade så många av dessa hemma så vill få slut på dem först:)

De här billiga testerna är väl inte dom bästa kanske, får nog satsa på clearblue om det inte tar sig denna gång:)
  • idaisraelsson
    Onlyme86 skrev 2018-10-31 22:30:53 följande:

Jag tror nog att det kan vara positivt. Såhär såg mina ut. Om jag enbart gått efter stickan så hade jag nog inte trott på ÄL helt och hållet.

Tack för svar:) Det är inte lätt med dessa älstickor. Ska nog satsa på clearblue om det inte tar sig denna gång :) tack för bilden då kan jag jämföra :)
  • Alllleee
    idaisraelsson skrev 2018-10-31 22:13:28 följande:

Bild

Följ vad din kropp säger! Ser klart possitivt ut. kan säga att när jag hade ägglossning så var stickan mycket mycket ljusare för mig. Men det var min lila stegring.

Så när du märket att det går upp och sen plötsligt ner då har du haft det sen har du 12-24h på dig :)
Svar på tråden Vi som har BIM november 18