• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Ma18
    Canary skrev 2018-11-01 15:23:34 följande:

Ok hörrni, om man äl-testat fyra cykler och upptäckt lh-stegring på två, samt har en historik av oregelbunden mens och tidigare pco-diagnos, kan man ringa gyn då eller kommer de skratta en i ansiktet och komma tillbaka när man försökt ett år?

Jag har också pco, ringde när vi försökt ett halvår men fick då svaret att vi skulle försöka några månader till först. Ringde igen efter 10 månader och då fick vi tid. Men det är nog olika i olika landsting, så prova!
  • Jojjans

Tycker idag att jag till och från har en svag molvärk i svanken. Har försökt liva mig själv att inte testa för tidigt för att jag bara kommer bli besviken. Hur många dagar efter äl vågar man testa? Äl+10? Äl+12?

• Ma18

Det blev inget plus denna månad heller.. då kör vi på försök nummer 15, en augustibebis känns fint! Lycka till ni andra, håller tummarna att ni får era plus!

• cassandra92

Nu har jag köpt både Bvitamin forte och progesterall som jag ska testa den här månaden. Hoppas på bebis den här månaden :D Är det någon som använder progesteronkräm som kan berätta hur de använder den? 

• Ma18

BIM-lista nov

1/11 Canary, teresee, kstadtjej87, minnie768, mallllllin

2/11 Nova92, Ma18

3/11 gummsanmadde, Z1987

4/11 Pemmelie;, jagvetdåinte

5/11 mimmisen1991, Emmas92

7/11 Incognita, CE

8/11 Jojjans, Poolen, Siri88, Elimil, Noanda

9/11 ero13

11/11 Livethänder, Selmans , Carola18

12/10 Missempi

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fia

14/11 mangon

15/11 saraholm, April2

16/11 SofieElise

17/11 Clemmentina

19/11 JohannaLi, Evi 82

20/11 idaisraelsson, Ängel

21/11 Sara11, NervösaNatta, Skitfrustrerad

22/11 väntarpåplusset, CarrooJ

23/11 Miichaella, lw12

24/11 Persi91, Tirin

26/11 Mia86a

27/11 Cassandra92

28/11 LinaLinnea, Jagerika

30/11 em0ma, Canary, Ma18

PLUS-Listan!!

• Kstadtjej87

Mensen lyser med sin frånvaro, får se om den kommer imorgon.

Har haft mensvärk igår och idag men inget. Har bara fått negativa test men hoppas jag är en låghormonare. Imorgon blir de test igen.

• Skitfrustrerad

Idag inleddes månadens försök. Självklart måste sambon åka bort hela helgen! Missar vi ägglossningen skriker jag!

• Skitfrustrerad

Idag inleddes månadens försök. Självklart måste sambon åka bort hela helgen! Missar vi ägglossningen skriker jag!

• Anonym (Ängel)
    Ma18 skrev 2018-11-01 18:49:21 följande:

Det blev inget plus denna månad heller.. då kör vi på försök nummer 15, en augustibebis känns fint! Lycka till ni andra, håller tummarna att ni får era plus!

Beklagar <3 så fruktansvärt tungt.. men har ni funderat på att söka hjälp? Ni har ändå försökt ett tag nu <3 
  • Ma18
    Anonym (Ängel) skrev 2018-11-01 19:49:09 följande:

Beklagar <3 så fruktansvärt tungt.. men har ni funderat på att söka hjälp? Ni har ändå försökt ett tag nu <3 

Tack <3 jodå vi har sökt hjälp, har hormonbehandling nu så förhoppningsvis gör det susen!
Svar på tråden Vi som har BIM november 18