• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Jojjans
    Tredtopp skrev 2018-11-02 12:22:16 följande:

Tack, men vad innebär stegring? :) är det inte att det ska bli starkare varje dag. Bör ha ägglossning den 6e november ca....så när isåfall borde strecket bli starkt? Den 6e eller lite innan? Tycker detta är svårt! ????

Jag hade äl trots att strecket bara var hälften så starkt som kontrollsträcket. Det beror på hur dagarna ser ut runt omkring. Om man ser att det är en tydlig ökning jämfört med andra dagar så är det en stegring.
  • Ero13

Tjejer! Vad har ni för ev. gravsymptom? Jag har bim på onsdag nästa vecka och jag har onda/ömma bröst som aldrig förr. Har även haft molvärk i magen sen några dagar efter äl :) Jag är väldigt hoppfull för detta försöket! Skulle vilja påstå att jag även när hungrigare än vad jag brukar vara. :)

• Va1kyrja
    Ero13 skrev 2018-11-02 17:19:40 följande:

Tjejer! Vad har ni för ev. gravsymptom? Jag har bim på onsdag nästa vecka och jag har onda/ömma bröst som aldrig förr. Har även haft molvärk i magen sen några dagar efter äl :) Jag är väldigt hoppfull för detta försöket! Skulle vilja påstå att jag även när hungrigare än vad jag brukar vara. :)

Jag har bim tisdag nästa vecka, har också molvärk i magen och har haft sedan äl. Brukar bara ha molvärk runt äl annars, sen brukar det försvinna. Så jag är också hoppfull! (:
  • Ero13
    Va1kyrja skrev 2018-11-02 17:53:00 följande:

Jag har bim tisdag nästa vecka, har också molvärk i magen och har haft sedan äl. Brukar bara ha molvärk runt äl annars, sen brukar det försvinna. Så jag är också hoppfull! (:

Åh, vad spännande! Jag hade ont förra månaden också, men den här gången så är mina bröst så annorlunda. Brukar aldrig ha ont i brösten innan mens. Så jag hoppas verkligen att det är ett gravsymptom och inte ett nytt pmssymptom ^^ jag hade tänkt att testa tidigt på söndag, fick hem test idag. Väntar du till bim? :)
  • Va1kyrja
    Ero13 skrev 2018-11-02 18:47:37 följande:

Åh, vad spännande! Jag hade ont förra månaden också, men den här gången så är mina bröst så annorlunda. Brukar aldrig ha ont i brösten innan mens. Så jag hoppas verkligen att det är ett gravsymptom och inte ett nytt pmssymptom ^^ jag hade tänkt att testa tidigt på söndag, fick hem test idag. Väntar du till bim? :)

Håller tummar och tår för att det är gravsymptom! ^^

Jag hade tänkt att vänta till bim, men det kliar lite i fingrarna, så det kan hända att jag testar lite tidigare ändå. :p
  • Ero13
    Va1kyrja skrev 2018-11-02 19:23:27 följande:

Håller tummar och tår för att det är gravsymptom! ^^

Jag hade tänkt att vänta till bim, men det kliar lite i fingrarna, så det kan hända att jag testar lite tidigare ändå. :p

Ja, jag har samma känsla! Kliar verkligen i fingrarna ^^ jag blev även så peppad när det var så många i tråden som plussat tidigt! :)
  • Solrosen29
    Anonym (Ängel) skrev 2018-11-02 15:39:22 följande:

Hur går det för er som hade BIM igår och idag? Håller tummarna för er <3

BIM idag, tror jag. Negativt i morse med testlagrets.

Brukar alltid 1-2 dagar innan mens få blodstrimor/rosa flytningar när jag torkar mig, inget sådant ännu.

Inga känningar alls, lite små mensvärk från och till men inget märkbart.
  • Em0ma
    Canary skrev 2018-11-01 07:18:13 följande:

Jag flyttar mig oxå från 1 till 30 och önskar alla lycka till!

BIM-lista nov

1/11 Canary, teresee, kstadtjej87, minnie768, mallllllin

2/11 Nova92, Ma18

3/11 gummsanmadde, Z1987

4/11 Pemmelie;, jagvetdåinte

5/11 mimmisen1991, Emmas92

7/11 Incognita, CE

8/11 Jojjans, Poolen, Siri88, Elimil, Noanda

9/11 ero13

11/11 Livethänder, Selmans , Carola18

12/10 Missempi

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fia

14/11 mangon

15/11 saraholm, April2

16/11 SofieElise

17/11 Clemmentina

19/11 JohannaLi, Evi 82

20/11 idaisraelsson, Ängel

21/11 Sara11, NervösaNatta, Skitfrustrerad

22/11 väntarpåplusset, CarrooJ

23/11 Miichaella, lw12

24/11 Persi91

26/11 Mia86a

27/11 Cassandra92

28/11 LinaLinnea, Jagerika

30/11 em0ma, Canary

PLUS-Listan!!

Tråkigt att det inte blev något för dig i början på månaden!! Men kul att vi följs åt på dagen :) nu plussar vi slutet för månaden! :D
  • Jsv17
    Mia86a skrev 2018-11-02 06:34:53 följande:

Åh nej vad tråkigt, jag beklagar! Jag håller tummarna att du får ett nytt plus nu i november. Våra småttingar börjar ju bli stora så en ny bebis att gosa med till sommaren vore ju drömmen! Hade du en kortare cykel i oktober när du plussade eller var den fortfarande toklång?

Nej den verkar ha stabiliserat sig lite, så hoppas allt ska hoppa i fas direkt igen nu, ja vi satsar fortfarande på en sommarbebis
    Ettan 9-12-17 tvåan bf 30-6-19
  • Canary
    Em0ma skrev 2018-11-03 03:39:12 följande:

Tråkigt att det inte blev något för dig i början på månaden!! Men kul att vi följs åt på dagen :) nu plussar vi slutet för månaden! :D

Det tycker jag vi gör, det är dags!
Svar på tråden Vi som har BIM november 18