• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • EllieJo
    Va1kyrja skrev 2018-11-03 11:49:17 följande:

Bim -3. Ett svagt plus. (:

GRATTIS! :)
  • cassandra92
    EllieJo skrev 2018-11-03 12:15:17 följande:
    Vad gullig du är, tack! Nja, gjorde några försök med stickor för att utläsa ÄL, förstod NOLL av det! Enligt Flo så hade jag ÄL igår. Så jag famlar lite mörkret än så länge. Får aktivt sätta mig in i det om det inte fungerar med att gissa. Har super trofast mens, alltid på pricken dag 32! Haha!

Håller verkligen en tumme för er med! Ska bli kul att följa dig! :)
    Okej dåså!! Så när dag 33 kommer så vet du att något är skumt ;) Man kan ju tänka att det är vanligt att man har ÄL 14 innan mens, men det kan ju variera. Men om man ska ha ett litet hum. Jag kan rekommendera digitala ägglossningtest, jag har kört stickor och fattade ingenting hahaha 

Tack!! :D 
  • Ero13

Men åh! Grattis :D vad roligt! Testade du med ett vanligt eller testa tidigt? ^^
  • EllieJo
    cassandra92 skrev 2018-11-03 12:32:33 följande:

Okej dåså!! Så när dag 33 kommer så vet du att något är skumt ;) Man kan ju tänka att det är vanligt att man har ÄL 14 innan mens, men det kan ju variera. Men om man ska ha ett litet hum. Jag kan rekommendera digitala ägglossningtest, jag har kört stickor och fattade ingenting hahaha 

Tack!! :D 

Haha ja men lite så ;D men vilket bra tips! Tack. Ska verkligen prova det nästa gång! Trodde att det var jag som virrig, skönt att höra att jag inte är ensam!

Tack snälla du för ett så varmt välkomnande in i gruppen!
  • mangon

Så himla roligt! Grattis
  • cassandra92
    EllieJo skrev 2018-11-03 13:25:41 följande:
    Haha ja men lite så ;D men vilket bra tips! Tack. Ska verkligen prova det nästa gång! Trodde att det var jag som virrig, skönt att höra att jag inte är ensam!

Tack snälla du för ett så varmt välkomnande in i gruppen!
    Det tycker jag. För då får du liksom svart på vitt och slipper hålla på och tolka. Lite dyrare va klart, men mycket bättre enligt mig ^^ Nej gud nej, det är MÅNGA här som lägger upp bilder på ÄLtester och tycker det är svårt! :D

Haha ingen orsak, tycker bara det är roligt med nya medlemmar. Kul när det är aktivt här :D 
  • EllieJo
    cassandra92 skrev 2018-11-03 13:39:10 följande:

Det tycker jag. För då får du liksom svart på vitt och slipper hålla på och tolka. Lite dyrare va klart, men mycket bättre enligt mig ^^ Nej gud nej, det är MÅNGA här som lägger upp bilder på ÄLtester och tycker det är svårt! :D

Haha ingen orsak, tycker bara det är roligt med nya medlemmar. Kul när det är aktivt här :D 

Haha det är precis sånt här jag behöver från denna grupp ;D det är så svårt när man inte pratar med vänner/familj om det för man vill inte känna press!
  • Yona123

Hej och kul att hitta hit. Jag och min sambo försöker också med bebis verkstaden efter missfall i vecka 12 i slutet på september, vi blev gravida på första riktiga försöker. Har redan hunnit få en mens och haft ägglossning, använder ägglossningstest för att tydligare kunna pricka in. Vi mös till det för någon vecka sedan och hoppas på ett plus i nov. Har BIM 10 november så peppar att mensen inte kommer. Har sån otrolig barnlängtan och ännu mer efter missfallet.

• Canary
    carola18 skrev 2018-11-03 13:49:09 följande:

Mens!

Beklagar. Nya tag!
Svar på tråden Vi som har BIM november 18