• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Pemmelie
    Va1kyrja skrev 2018-11-03 11:49:17 följande:

Bim -3. Ett svagt plus. (:

Grattis. :)
  • Jsv17
    Honsomlängtar skrev 2018-11-03 20:36:47 följande:

Ja de va genomskinligt :p har aldrig kunnat se sånt sekter så tydligt förut. Fick mensen 25 oktober, kan de stämma att ägglossningen redan är här / påväg hehe?

Enligt alla mina 3 olika appar på mobilen ska jag ha ägglossning antingen 7e 8e eller 9e hehe

Det stämmer nog ganska bra för flytningarna brukar komma ett par till några dagar innan ägglossning, så det blir säkert 7-8 många gång
    Ettan 9-12-17 tvåan bf 30-6-19
  • Jsv17
    Jsv17 skrev 2018-11-04 07:34:14 följande:

Det stämmer nog ganska bra för flytningarna brukar komma ett par till några dagar innan ägglossning, så det blir säkert 7-8 många gång

Nån gång ska det stå
    Ettan 9-12-17
  • Siri88

Blir inget plus denna månaden heller. Igår fick jag en blödning och även om det inte kommit mer så är det blodigt vid livmoderhalstappen. Som så ofta innan mens.. Är på BIM-5. Typiskt mensen ska vara tidig med..

• Anonym (Anonymis)

Jag ska ha bim om 6 dagar. Haft stickande ömmande känsla i brösten och känns tunga. Jag mått illa och haft yrsel från och till. Men kan man verkigen känna så tidigt? Tog ägglossningstest hela tiden sen ägglossningen. För ja ville se hur de funkar. Sträcken har vart starka många dagar men var helt klart starkast en dag o de va 27 oktober 8 dagar sen. Vi hade sex före detta sträck och dagen efter.

Jag tog ägglossning test eftermiddag för två dagar sen då var de inget sträck sen ii förrgår morse o de va svagt possetivt på morgonen igen men tog ett på kvällen igen och de va negativt, så tog jag nu på morgon o de va possetivt. 6 dagar var till mens så ja tog ett rfsu test "tidigt" efter 15 minuter kan jag se ett svagt sträck mer som en skugga men de är där iaf. Jag kan se de hur ja än vänder o vrider och i alla ljus.

Men jag vet kan bara vänta o se. Jag tror ja är gravid har två barn sen tidigare.. Men eftersom jag vart sken gravid så många gånger vågar ja inte lita på mina instinkt.

Vill mest dela med mig.

• Jojjans

Testade igen med vanligt rfsu-test imorse. Bim-4 och jag ser ingen antydan till sträck. Tror det är kört då jag vid en annan graviditet testat tydligare på eftermiddagen bim-3. Jag vet ju attt det kan variera, och att jag själv sagt till andra att så länge mensen inte kommit så finns det en chans... men när det kommer till en själv vill man hellre tänka negativt och slippa bli besviken.

• Teresee
    Jojjans skrev 2018-11-04 09:25:20 följande:

Testade igen med vanligt rfsu-test imorse. Bim-4 och jag ser ingen antydan till sträck. Tror det är kört då jag vid en annan graviditet testat tydligare på eftermiddagen bim-3. Jag vet ju attt det kan variera, och att jag själv sagt till andra att så länge mensen inte kommit så finns det en chans... men när det kommer till en själv vill man hellre tänka negativt och slippa bli besviken.

På mig visade RFSU testa tidigt mycket svagare än CB early samma dag och det var på BIM-2 för mig. Håll hoppet uppe! Mensen är ju inte här än :D
  • Jojjans
    Teresee skrev 2018-11-04 09:30:05 följande:

På mig visade RFSU testa tidigt mycket svagare än CB early samma dag och det var på BIM-2 för mig. Håll hoppet uppe! Mensen är ju inte här än :D

Å, ja det kan ju verkligen vara skillnad. Detta var inte ens testa-tidigt-test utan rfsu vanliga billiga stickor. Så svårt att våga hoppas, är väl så rädd att bli besviken. Tack för peppen <3
  • Va1kyrja
    Jojjans skrev 2018-11-04 09:25:20 följande:

Ge inte upp hoppet än! Som du själv säger, mensen har inte kommit än, så än finns det en chans. Det gäller även för dig! (:
  • Jojjans
    Va1kyrja skrev 2018-11-04 10:19:23 följande:

Ge inte upp hoppet än! Som du själv säger, mensen har inte kommit än, så än finns det en chans. Det gäller även för dig! (:

Tack för peppen! Ska försöka att varken ta ut glädje eller besvikelse i förskott.
Svar på tråden Vi som har BIM november 18