• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • SofiaS95
    SofieElise skrev 2018-11-05 17:25:04 följande:

Ok, tyckte snarare motsatsen utifrån din graf så har svårt att läsa av den. Men om den fortsätter upp nu så tror jag med på dag 16

Jo denna månad var den inte så tydlig...därför har jag svårt att avläsa. Men det är väl bara att ha tålamod och vänta. Underlättar ju lite om man vet när BIM faktiskt är
  • fian82
    Evi82 skrev 2018-11-05 20:46:28 följande:

Grattis :) vilket test är det. Vart köper man det?

Köpte på nätet ????

• Anonym (CE)
    Jojjans skrev 2018-11-05 19:07:17 följande:

Ja usch, jag har också gått och haft symptom. Men tog ett testa-tidigt idag på bim-3 och går inte ens att inbilla sig ett sträck. Nu blir väntan på äl bara ännu längre när man vet att det nog är kört redan innan bim... :(

Samma här, tog ett tidigt test idag BIM-2 och precis som dig var det toknegativt.. Dock brukar jag ha spottings dagarna innan mens men de har inte dykt upp, så jag hoppas fortfarande lite..
  • EliMil
    Jojjans skrev 2018-11-05 19:07:17 följande:

Ja usch, jag har också gått och haft symptom. Men tog ett testa-tidigt idag på bim-3 och går inte ens att inbilla sig ett sträck. Nu blir väntan på äl bara ännu längre när man vet att det nog är kört redan innan bim... :(

Alltid jobbigt att få negativt. Jag håller tummarna att det bara är för tidigt för dig att testa, att du får ditt plus på bim.

Jag ska försöka hålla mig tills efter bim med att testa, blir bara så ledsen om de är negativt.

Man önskar ju att det skulle vara så lätt att bli gravid som man typ blev varnad för när man var ung :P
  • Persi91

Ni som plussat, hur tidigt började ni känna av symptom? 

• Solrosen29

Bim +3. Ingen mens och inget +.

Aldrig varit sen mer än + - 1 dag. Har dock mensvärk och haft i två dagar, inga spottings än som jag brukar få två dagar innan.

Men kommer nog ikväll/ natt. Vill bara få igång den då hoppet inte vill försvinna helt medans den lyser med sin frånvaro *apasomhållerförögonen*

• fian82
    Honsomlängtar skrev 2018-11-05 21:45:47 följande:

Är det den som mäter 5?

Ja precis :)
  • LoveEver

Tjolahopp

Tänkte att jag hoppar in här i värmen :)

Har inte kollat tillbaks något i tråden men ser i de sista inläggen att det allt blivit några plus här redan UNDERBART Grattis till er <3

Själv går man och väntar .. mensen ska komma idag alt. på Onsdag ...

Dock har jag lite känningar i ryggslutet som om mensen är påväg .. men tycker tappen spelar lite ett spratt med mig denna månaden ena dagen är den låg andra dagen är den högt. Dock är en stängd (hoppas den förblir så) !!

Är det någon mer här som har bim idag eller på Onsdag ?

• Honsomlängtar

Nån som vet om man blir svullen vid tjejmagen runt ägglossning? Känner mig typ uppblåst och öm precis där och ska ha ägglossning denna vecka

Svar på tråden Vi som har BIM november 18