Vi som har BIM november 18
Behöver få hjälp med en fråga, imorse och nu när jag va på toan och torkade mig så va flygningen så seg och geggig att de blev som en lång tråd mellan underlivet och pappret som jag tog med, vad betyder det?
Behöver få hjälp med en fråga, imorse och nu när jag va på toan och torkade mig så va flygningen så seg och geggig att de blev som en lång tråd mellan underlivet och pappret som jag tog med, vad betyder det?
Låter som ägglossning. Var det genomskinligt?
Håller med, låter precis som att du är påväg att få ägglossning! Läs på om ägglossningssekret / äggviteflytningar :)
Hoppas så på att få plussa denna månad.
Ska utomlands den veckan jag ska få mensen så kan bli en trevlig överraskning. Samtidigt vet jag att detta kanske kommer ta tid men vill verkligen få mitt första barn : (
Fick ju hjälp av ett par tjejer om de va igår Ang ägglossningflytningar, i fredags gjorde jag ett ägglossningstest (det ljusaste utav dom) det andra nu ikväll runt 18, vet att de inte är positivt men nu jävlar är de fan ägglossning på g äntligen, har ett digitalt kvar från clearblue med en Smiley så tänkte ta de så fort de starka strecket blivit mer starkare :)
Det är inte säkert att det blir starkare än sådär, ligg på så är det säkert ägglossning när som helst :)
Köpte på nätet ????
Nån som vet om man blir svullen vid tjejmagen runt ägglossning? Känner mig typ uppblåst och öm precis där och ska ha ägglossning denna vecka
Nån som vet om man blir svullen vid tjejmagen runt ägglossning? Känner mig typ uppblåst och öm precis där och ska ha ägglossning denna vecka
Det är så jag känner av min ägglossning varje månad. Brukar komma först som en stickning, sen starkare dag två, och på tredje dagen rejält öm. När jag har tagit äl-test ger de positivt på dag två, och har troligtvis äl när det gör som ondast...
Verkar som mitt nääääästan positiva ägglossningstest den 4e va den Dagen, för nu alla dagar har de blivit ljusare fram tills idag nästan obefintlig.
Konstigt när alla mina appar säger från 7e till 9e
En fråga! Är på dag 10 i cykeln nu. I morse var jag sexuellt upphetsad och när jag sen skulle gå på toa så såg jag att jag hade långt och trådigt sekret, en bro på typ 10-12 cm! Kan det vara äl eller var det pga upphetsningen? Har inte ens börjat med äl-testerna än, ska enligt appen ha äl på torsdag 15 nov.
Skyndade mig iaf att ligga med min man när jag sett detta...
Haft så otroligt ont i brösten senaste dagarna, gör bara ondare och ondare och spänner mer och mer för varje morgon jag vaknar. Och nu imorse när jag kissa så lukta kisset ungefär som det som är i blekning när man färgar håret, skumt aldrig känt sån doft förut när jag kissat
[quote=79220339][quote-nick]JohannaLi skrev 2018-11-17 11:09:04 följande:[/quote-nick][/quote]
Ser ut som ett solklart plus hörru <3
Ser ut som ett solklart plus hörru <3
Kan någon läggs till mig på plus listan? Plussade imorse, vet inte när bim va men hade ägglossning 4/11
Kan någon läggs till mig på plus listan? Plussade imorse, vet inte när bim va men hade ägglossning 4/11