• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Honsomlängtar

Fick ju hjälp av ett par tjejer om de va igår Ang ägglossningflytningar, i fredags gjorde jag ett ägglossningstest (det ljusaste utav dom) det andra nu ikväll runt 18, vet att de inte är positivt men nu jävlar är de fan ägglossning på g äntligen, har ett digitalt kvar från clearblue med en Smiley så tänkte ta de så fort de starka strecket blivit mer starkare :)

• Jojjans
    Honsomlängtar skrev 2018-11-04 20:33:33 följande:

Fick ju hjälp av ett par tjejer om de va igår Ang ägglossningflytningar, i fredags gjorde jag ett ägglossningstest (det ljusaste utav dom) det andra nu ikväll runt 18, vet att de inte är positivt men nu jävlar är de fan ägglossning på g äntligen, har ett digitalt kvar från clearblue med en Smiley så tänkte ta de så fort de starka strecket blivit mer starkare :)

Det är inte säkert att det blir starkare än sådär, ligg på så är det säkert ägglossning när som helst :)
  • Honsomlängtar
    Jojjans skrev 2018-11-04 21:14:17 följande:

Det är inte säkert att det blir starkare än sådär, ligg på så är det säkert ägglossning när som helst :)

Har förvarnat karln att de är ägglossnings vecka, så nu tar vi alla tillfällen i akt, han är så barnsugen han med just nu haha :)
  • Jojjans
    Honsomlängtar skrev 2018-11-04 21:17:43 följande:

Har förvarnat karln att de är ägglossnings vecka, så nu tar vi alla tillfällen i akt, han är så barnsugen han med just nu haha :)

Mysigt! Så spännande när det är dags att sätta igång varje månad. Lycka till! :)
  • NervösaNatta

Hade en hemsk dröm inatt.. drömde att jag plussade men att dagen efter fick jag missfall.. usch var helt förtvivlad när kag vaknade.

Är inne på försök nummer två.. har ägglossningsvecka just nu. Så jag hoppas på att det blir ett plus men inte som i min dröm!

Någon annan som har konstiga drömmar när ni nu försöker plussa?

• Anonym (Ängel)
    NervösaNatta skrev 2018-11-05 08:49:02 följande:

Hade en hemsk dröm inatt.. drömde att jag plussade men att dagen efter fick jag missfall.. usch var helt förtvivlad när kag vaknade.

Är inne på försök nummer två.. har ägglossningsvecka just nu. Så jag hoppas på att det blir ett plus men inte som i min dröm!

Någon annan som har konstiga drömmar när ni nu försöker plussa?

Jag drömde förra månaden att jag plussade. Men jag drömmer väldigt ofta och mycket. Kommer ofta ihåg mina drömmar. Handlar nog om att man haft dom tankarna under dagen. 
  • Johannamari

Hej! 

Jag ÄL-testade pos i onsdags, och har kört på fram till fredag. Har inte haft någon tydlig känsla av ÄL denna månaden (brukar få rejäl värk) men i lördagsnatt så tyckte jag att det var lite molande känsla och var rädd att det var ÄL då. Hur troligt är det att det är senare än 36 timmar efter pos ÄL-test?

Även nu på morgonen molar det i äggstockarna. Vet att man inte borde fundera så mycket. Och är ändå lite inställd på att det inte blir plus denna månad. Men någon som har några hoppfulla ord? :D 

• Granskott

Tiden mellan ÄL och BIM känns nog lite extra lång denna gång. Bara på ÄL+5 än så länge.... någon mer som tycker det känns lite segare än vanligt?

• strösocker
    Granskott skrev 2018-11-05 11:44:03 följande:

Tiden mellan ÄL och BIM känns nog lite extra lång denna gång. Bara på ÄL+5 än så länge.... någon mer som tycker det känns lite segare än vanligt?

Jag!! Har fem dagar till BIM och är så sugen på att testa... men vet att det inte kommer visa något än.. Jag letar symptom hela tiden också. Blir tokig haha
  • Onlyme86
    Granskott skrev 2018-11-05 11:44:03 följande:

Oh ja tiden står nästan stilla. Inte blir det bättre av att må illa på jobbet. Nu vill jag bara kunna ta det där testet. Vi får kämpa på och göra roliga saker i veckan. Så att tiden går snabbare :)
Svar på tråden Vi som har BIM november 18